Die Kruidvat testen. Dat zijn echt nare testen geworden. Jij hebt nu ook weer zo’n rare donker-licht halve streep. Echt slecht gewoon. Alsof ze bezuinigd hebben op het middel dat reageert op hcg. Ik zou het ook op action en predictor houden als je toch nog wilt testen
Ziet er goed uit!!!! Ze lopen mooi op! Ik heb soms ook ineens een aanval van angst dat het misgaat.... echt heel naar. (Heb in het najaar ook een miskraam gehad). Dan voelen mijn borsten ineens minder pijnlijk en dan wordt ik meteen bang. Maar vanmorgen werd ik wakker met goede pijnlijke borsten, hahaha, dus ik was helemaal blij!
@suprisebaby Haha fijn is dat dan hè die zere borsten, hier doen ze ook mer vlagen zeer. En gelukkig hier en daar wat krampjes dus dat steld idd gerust dan @Izzie7676 erg hè, cheap basterds Ik ga idd verder met de action en predictor maar denk nog maar 2 keer testen en dan bewaar ik de centen voor de baby Haha
Zie je wel ... mooi lieverd Miss is er dan toch verschil.. ik heb die van wondfo besteld... die lopen wel mooi door.. hebben ze bij kv gewoon een slechte batch??? Ben blij voor je
Wow gefeliciteerd! Ik zei toch iets meer geduld in t begin.... Maar je zult zien als je de predictor doet deze week dat die dadelijk gaat knallen! Geniet ervan in Thailand. Zo'n mooi land (wij zijn al een paar keer geweest ) en dan met zo'n klein wondertje in je buik! En als je misselijk bent gewoon zo snel mogelijk Bangkok verlaten PS: Ik had ook wondfos en die kleurde zoveel mooier dan de KV. Echt gek he....
Zoals beloofd een predictor, met middag plasje @Neeltje1985 dank je wel heb er ook zoveel zin aan Thailand en die misselijkheid kan me gesloten worden
Oh Thailand heeft zoveel te bieden. Lekker vers fruit overal en die Thaise curry en als je ontspanning wilt pak je lekker een massage of pedicure ofzo. Gaan jullie backpacken? Super mooie test zeg! Genieten wordt dat in Thailand!