Hoi ik vroeg me af, KAN je met twee kinderen op 1 scooter? zo ja welke kinderzitjes heb ik daar voor nodig? (ze zijn jonger dan 4jaar) of kan dit gewoon niet. google leverde niet veel op
Moet mijn kind achter op een fiets, snorfiets of brommer in een fietsstoeltje? | Vraag en antwoord | Rijksoverheid.nl Misschien heb je er wat aan. Ik zou het zelf niet doen.
Ik ben laatst in Thailand geweest en daar zitten ze zelf met z'n 5e op een scooter. Papa voorop 2 kindjes ertussen en moeders achter. Oh en dan had paps ook nog een draagdoekje met een kleine baby erin. T kan allemaal! Of t veilig is..... tja das een ander verhaal.
Volgens mij zijn daar eisen aan verbonden. Ik heb op 17de een scooter ongeluk gehad. Heel mijn voet lag open tot op het bot. Mijn knie idem scheur in knieschijf banden gescheurd . Heb 3 maanden met krukken gelopen. Mijn mening erover is dan ook dat ik het levensgevaarlijk vind. Maar goed na het ongeluk ben ik nooit meer op scooter gestapt... heb er dus een behoorlijk nega gevoel over. En kijk er heel anders tegenaan.
Nee, je mag 1 kind vervoeren op de brommer in.een goedgekeurd zitje. Dit mag alleen achterop. Vergeet geen opzitten verzekering af te sluiten, dit dien je appart te melden bij de verzekeraar anders is er maar 1 persoon verzekerd op de brommer.