Hallo, wie kan mij een beetje helpen om te kijken waar ik recht op heb ? Ik ben een alleenstaande moeder. Sinds 30 oktober is de aanvraag scheiding van tafel en bed ingediend. Dat betekend dat ik vanaf dan ook al officieel alleenstaand ben. Ik heb toeslagen en kinderbijslag. Wat kan ik zoal nog meer aanvragen ? Ik ben pas 22 dus zal ik niet overal recht op hebben denk ik.
welke toeslagen heb je allemaal? Je hebt ook recht op bijv. alleenstaande oudertoeslag en verder kun je altijd even langs bij je gemeente want de regels per gemeente verschillen ook nog wel eens. en googlen op alleenstaande ouder toeslagen wil ook veel uitleg geven. Sterkte!
Heel vervelend voor je, sterkte in deze tijd. Op toeslagen.nl kun je toeslagen aanvragen, als alleenstaande ouder heb je ook recht op kindgebonden budget, dit kun je hier aanvragen en berekenen. Met de belastingaangifte heb je recht op alleenstaande ouderkorting, maar dat is 1x per jaar tijdens de jaarlijkse aangite, dit geeft een extra 'korting' op je belasting. Succes en sterkte!
Hallo dames , bedankt! Ik heb huur, zorg en kind gebonden budget. Hoe werkt die alleenstaande ouder korting of gaat automatisch als je aangifte gedaan heb?
meis kijk hier eens naar: Alleenstaande ouder, waar heb je recht op? | Financieel: Belasting Ik denk dat deze site je vast wat beter verder helpt.
kijk op Geld.nl - Vergelijk autoverzekeringen, sparen, zorg, hypotheken en... dan zie je het allemaal gelijk