Met valdispert autorijden?

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ahh wat balen! :(

Ik heb tijdens mijn examen Propranolol gebruikt, werkte super. Toen ik instapte in de ochtend bij mijn instructeur om nog een uurtje te rijden voor het examen aan, merkte hij direct dat ik relax was. Heb het examen toen ook gelukkig gehaald!

2. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    wat is iets te langzaam, 110? 80?? 120 is de maximun snelheid, dus je mag gerust 100 rijden, maar ze willen het liefst zien dat je mee rijd met het verkeerd om geen gevaarlijke situaties te veroorzaken.
    ""maar"""gelukkig ging de rest wel goed. sterkte hopelijk hoef je niet lang te wachten op je 4de keer (ik heb 4x theorie gedaan)

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hier was de max 100 km per uur en ik zat nog op de invoegstrook met doorgetrokken streep dus ik mocht nog niet invoegen. Ik reed 80 maar achter me zat een auto te bumperkleven.. Daardoor zat ik me op die auto te focussen en daardoor vergat ik weer meer vaart te maken... Echt zo stom want de snelweg was altijd mijn sterkste punt..!

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ga ik ook volgende keer maar vragen...

5. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

#25 mamazeyad, 12 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2013
    o meid wat balen zeg:(. wat mijn rij leraar adviseerde is om de rijleraar niet mee te nemen want dan kijken ze kleine dingetjes sneller door de vingers dan als de rijleraar wel mee is geweest.maar dat zal waarschijnlijk verschillen per instructeur. hoop dat je de volgende keer slaagt!

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wat balen meid!! :(

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Misschien een idee om het eens een keer uit te proberen tijdens een rijles? Weet je al wanneer je volgend examen is?

Deel Deze Pagina