toch een 15 maanden-sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ona81, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Hoi allemaal,

zoals het onderwerp al suggereert vraag ik me af of onze zoon in De 15 MaandenSprong zit.......
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit bewust de sprongen heb gevolgd. Ook nog met de fulltime BV zou je dipjes kunnen hebben bij bepaalde weken, maar daar heb ik nooit wat van gemerkt.

Maar het volgende: onze kleine lieve vent is nu 15 maanden, ontdekt de wereld en vindt dat soms nog best spannend.
    Over de hele dag is hij meer huilerig, wil graag bij je zijn (op schoot) en met je spelen. Alleen spelen lukt het niet goed meer. Hij is ook snel gefrustreerd als iets niet lukt of naar zijn zin gaat. Al shij iets niet mag (bijv de afstandbediening) kan hij ook echt heel verdrietig en boos reageren.
    Hij eet gelukkig wel goed! Slapen is ook wat onrustiger en hij is
    tussen half 6 en kwart over 6 wakker. ;)

herkennen juliie bovenstaande rond de 15 maanden?

2. foekje

foekje Bekend lid

12 jul 2010
    591
    0
    16
    Hoi Ona81,

Ons zoontje is van 23 februari 2011 en heeft deze periode net achter de rug. Snel huilen, boos worden en onrustiger slapen. Hier heeft dit een kleine week geduurt. Het eten ging tijdens deze periode ook goed.

Ik heb ook het idee dat hij na deze tijd weer wat meer kan. Wat meer fantasie in het spelen en de spraak die weer wat meer ontwikkelt is.

Grappig hoe dit werkt he?

Kortom...Heel herkenbaar :)

3. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Dan schelen onze kindjes een week! Fijn dat.het herkenbaar is. Dan is het simpelweg de geduldknop aanzetten bij papa en mama.

Het valt ook niet mee voor onze kleintjes om groot te worden...;)

4. babyproject

babyproject Niet meer actief

Bij ons duurde dit wel langer dan een week ;)

Het was over zodra ze los ging lopen. Ze was toen bijna 16 maanden.

Deel Deze Pagina