Hey meiden, Wij hebben een zoontje van 5 maanden en ligt al een hele tijd ingebakerd! Nou wil ik dat langzaamaan gaan afbouwen! Maar hoe, hebben jullie tips? Ik probeer het wel eens, maar hij is dan heel snel weer wakker. Dan pak ik de Puckababy maar weer en slaapt gelijk weer! Of moet ik het doorzetten? Groetjes Carola
Heb je de Puckababy mini met de ritsjes? Je moet niet zomaar stoppen maar eerst 1 armpje eruit en pas als dat een poosje goed gaat de andere. Hier ging eerst het ene armpje eruit, 2 weken later de 2e en dat ging zo goed dat ze al een paar dagen daarna in een gewone slaapzak sliep.
Waarom wil je de Puckababy nu al afbouwen? Mijn dochtertje is ook 5 maanden en slaapt ook nog heerlijk in de PB, en heb er ook nog niet over gedacht om deze al af te bouwen...
Ik heb het uit voorzorg gedaan omdat ze misschien zou gaan rollen en het dan meteen moet zonder dat je af kunt bouwen. Achteraf had het niet gehoeven want ze doet het pas sinds 3 weken in bed. Maar als je het rustig wilt doen dan zou ik wel beginnen. Maar niet zo ineens stoppen gewoon rustig armpje voor armpje..
Hey meiden, Bedankt voor jullie reacties! De reden dat ik het wil afbouwen is dat mijn zoontje binnenkort een provocatietest krijgt in het ziekenhuis voor mogelijk koemelkallergie en ze ook binnenkort de medicijnen gaan afbouwen voor de reflux. Ik dacht, als ik dan ook nog dat inbakeren moet gaan afbouwen hebben we alles straks tegelijk! Eerst 1 arm eruit heb ik 1 keer geprobeerd, maar zonder succes. Maar misschien toch doorzetten! Ik vind het zo ziel
sorry, ging iets mis! Vind het zo zielig. Als hij niet ingebakerd ligt, slaapt hij echt megakort! Wel ingebakerd echt rustig 2,5 uur achter elkaar! Groetjes Carola
Heeft hij 1 armpje die wat "rustiger" is? Hier was de linker het rustigst om het zo maar te zeggen. Daar mee begonnen. En ik maakte over de puckababy het bedje lekker strak op met dekentje en lakentje. Nu nog steeds trouwens.
Even over het afbouwen van de medicatie ze kunnen toch beter eerst provoceren want reflux komt vaak tgv de koemelkallergie...