met verlof iets voor collega's

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door HabibiAna, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    hebben jullie iets uitgedeeld toen jullie met verlof gingen of terugkwamen? Leek me wel leuk om iets lekkers mee te nemen, weet niet of het gebruikelijk is?

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb wel wat meegenomen toen ik met verlof ging. Lekker taartje gebakken, allemaal zoetekauwen op mn werk :D. Als ik straks weer ga beginnen neem ik niks mee.

3. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    Ik heb vanmorgen een lekker zelf gebakken koek meegenomen. Vind ik wel zo leuk. Maar als ik terug kon neem ik niks mee.

4. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Als ik met verlof ga idd trakteren, en daarna kom ik hopelijk terug met beschuit met muisjes in mijn verloftijd... ;)

5. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Zelf gebakken nog wel, zozo:D nee daar heb ik nu niet zoveel zin in en durf dat risico ook niet te nemen! Ik koop morgen we wat lekkers. :)

6. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Hoezo durf je het risico niet te nemen dan ;)
    Heb zelf ook taarten gebakken, vond iedereen heel leuk en lief

7. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0

Omdat ik het nooit gedaan heb;)

8. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Nog ideeën?

9. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik werk op een afdeling met ruim 100 man (vrouw), en bij ons is het traditie om wat uit te delen op je laatste werkdag voor je verlof. De vorige keer had ik roomsoesjes, chocoladesoesjes en mini-tom poezen. Deze keer ben ik in de zomer uitgerekend, en als het dan mooi weer is wil ik ijsjes trakteren.
    Maar bij ons ook regelmatig koek, (neger)zoenen, kleine chocoreepjes (mars, kitkat ed). Of kleine zakjes chips.. Jammie!

Voor zoveel mensen ga ik iig niks bakken..

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb twee keer getrakteerd (2X met verlof :D )En ik had meestal iets van pakken met koeken en wat merci en chocolaatjes..... heb met behoorlijk veel mensen contact, dus om dan duur gebak te trakteren ging me wat te ver.

11. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Ik wil denk ik wel wat trakteren, maar kijk tegen die tijd wel hoe het gaat. Mijn hobby is bakken, dus vind het leuk om te doen, maar of het dan nog gaat, geen idee.

12. daantje001

23 aug 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga komende week weer trakteren! De vorige keer heb ik muffins gebakken, witte glazuur erop en daarna op de helft blauwe en de andere helft roze muisjes! Ik denk dat ik dat nu weer ga doen of ik maak een roze kwarktaart en een witte met daarop iets blauws..... Iemand anders nog leuke ideeen???

13. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    :D Hier moest ik zo om lachen!
    Ik dacht namelijk precies hetzelfde "hoezo een risico?", maar je antwoord is zo logisch.... Ik kan me voorstellen dat je je er dan nleiver niet aan waagt.

Ik zat de afgelopen twee weken ook al een beetje te denken aan leuke ideetjes.
    Dacht aan cupcakes, versieren en inpakken (toch ook bakken dus:)), maar dat laatste versieren en inpakken is denk ik tegen die tijd een beetje teveel van het goede (heb er dan denk ik geen zin meer in).

Dus misschien dat ik een taart bij de HEMA laat maken ofzo, of doosjes rozijntjes van Jip en Janneke met een strikje en een klein kaartje.
    Mijn man heeft dat uitgedeeld toen hij op zijn werk vertelde van onze verwachting.
    En ik vond dat zo'n leuk idee! Het was trouwens een groot succes! Dat zou je niet verwachten bij een financieel bedrijf waar hij werkt (althans... dat verwachtte ik dan niet...)

14. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Kwarktaart is ook een goed idee! Heel erg lekker en lekker makkelijk... hmmm misschien ga ik dat ook wel doen!

15. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Die cakejes met twee soorten muisjes lijken mij ook wel wat om te maken.

16. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Ik heb ook cupcakes getrakteerd. Gewoon bij de supermarkt kant en klare cakejes gekocht, wit glazuur van dr oetker en roze en blauw muisjes in een schaaltje gemixed en over de cakejes gestooid. Makkelijk en snel klaar, heb ongeveer 20 collega's

Deel Deze Pagina