Met vlagen buikpijn.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jud, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo, eerst mijn complimenten over de site, GEWELDIG!

In december heb ik bij 5 weken zwanger zijn een miskraam gehad.
    Het was ook heel vreemd allemaal. Had continu in mijn rechter eierstok pijn en deze was, tijdens een echo, ook dik in het midden. Goed onder controlle geweest omdat men dacht dat het buitenbaarmoedelijk was. Het is allemaal goed gegaan. Het vruchtje is via de natuurlijke weg uit mijn lichaam gegaan.

Nu denk ik dat ik weer zwanger ben. Mijn borsten hebben vreselijk pijn gedaan en zijn ietsjes ronder. Mijn rechter eierstok maar af en toe mijn linker voel ik ook maar niet zo hevig als in december, gelukkig.
    Gisteren middag even een uurtje geslapen, doe ik normaal nooit.

Ik kan de 14e testen maar ik heb de test gekocht die je 6 dagen voor de NOD dag kunt gebruiken, NEGATIEF!

Hebben meerder mensen deze vage gevoelens, O ja, ik heb ook puistejes! :) :)

Gr. Jud

2. Mia78

Mia78 Lid

21 jan 2009
    8
    0
    0
    Boekhoudster
    Dag Jud

Ik heb op 3 december met 7 weken een miskraam gehad. Begin januari had ik dezekfde syntomen als je ben ik naar de gyn gegaan en ik was dus opnieuw zwanger. Nu ben ik 9 weken verder en het is allemaal in orde. Het hartje klopt al en het is nu afwachten dat het verder goed afloopt.

Ik hoop dat het jouw geval ook zou zijn. Veel succes!

3. Ik heb de gyn gebeld maar ik moest van de ass. eerst een eigen test doen. Belachelijk want de gyn zei zodra ik vermoede dat ik zwanger was moest ik gelijk komen! Moet ik nu weer bellen of toch maar naar de ass. luisteren, zij is toch geen gyn!

Moelijk hoor z'n situatie.

Vandaag veel gelopen en in de auto op de terug weg harde buik en pijnlijke borsten. Doe ik de reim en de knoop van mijn broek open dan gaat het weer. AAAAAAAAAAAAAH, ik ben zo zenuwachtig moet dus wachten tot a.s. zaterdag voor een test!

Anders bel ik morgen wel de verloskundige voor een bloed onderzoek.

Gr.

Ps. Van harte ben blij voor je, geniet ervan en doe rustig aan.

Deel Deze Pagina