ik moet ook voor de uitwendige echo 2 uur van tevoren plassen en dan een halve liter water drinken! dat hou ik nooit vol!
Nou Meiden bedank voor de goede tips...Ik ben er klaar voor! Ik heb al een rok aan en ga zo plassen en dan weer drinken..Om 12.20 zie ik mijn klein Frummeltje als eerst! [-o< [-o< [-o< Kom alles goed! Trouwens nog mijn vk gebeld hierover en die zei dat het helemaal niets uitmaakt.( soms vraag ik me af dat die mensen de zelfde opleidingen volgen of niet...Sorry voor het geklaag) liefs csillag
HIER BEN IK DAN! de hartje klopte volop en het was zo mooi om te zien dat ik spontaan moest hulen op die bed.Zo opgelucht en zo fijn gevoel.. heerlijk! Volgens de vk alles was dik in orde.. nu mag ik al een beetje opluchten Ik had uitwendige echo het was goed om te zien en mijn blaas was half vol... hi hi. succes allemaal ik ga nu het goed nieuws van de dak schreeuwen!
Hey Gefeliciteerd zeg! Ik mag over drie weken pas....ben dan ook 8 weken.....maar kan niet wachten! En gaaf dat je het hartje kon zien kloppen! groetjes eertje
Ik had zoveel gedronken dat ik 2 minuten voordat ik moest zelf nog had geplast. Maar toen ik lag zei de VK dat m'n blaas vol zat en dat ze het niet kon zien.. Of ik even wou plassen=D Oftewel, ik heb 2 uur lang om de 5 minuten op de wc gezeten en liters geplast... voor niks!
het kan geen kwaad voor de baby en het doet ook echt geen pijn. Ze gaan met een soort staaf een stukje naar binnen. Ze doen er eerst wat glijmiddel op. Toen ik de staaf zag dacht ik eerst dat moet er allemaal in? Maar gaat maar een klein stukje en dan zie je je baby.Het is heel mooi te zien. Tenminste bij mijn inwendige echo was het heel mooi om te zien veel beter als bij de uitwendige.
Met 8 weken kun je zeker het hartje zien kloppen, echt super om te zien! Bij mijn VK maken ze voor 10-11 weken altijd een inwendige echo, omdat je dan een beter beel krijgt. De baby zit dan nog helemaal achter jouw schaambot en is met een uitwendige echo moeilijker helder in beeld te krijgen. Een inwendige echo doet helemaal geen pijn, ik vond het niet eens vervelend eigenlijk. Wel vond ik het fijn om een jurkje aan te hebben, zodat je niet alleen in een shirtje in je blote **** ligt. In mijn album zie je mijn echo van 9wkn-5dgn, die was inwendig (waar je een lege blaas voor moet hebben). Mijn echo van 13 weken (ook zie album) was uitwendig, ook gewoon met een lege blaas. Vond ik wel zo prettig ook. En de plaatjes zijn echt wel duidelijk! Succes en geniet ervan morgen! Liefs Monique
Duh, had mijn reactie al geplaatst voordat ik de tweede blz had gelezen ... Toppie dat je zo'n mooie echo had! Ga gelijk ff je fotootje bekijken! Liefs Monique