Ik herken van een beetje van een aantal jaren geleden. Toen de oudste ook nog op de basisschool zat. Toen liepen er ook steeds vriendjes en vriendinnetjes in en uit. Dan ben je idd nooit als gezin samen. Daarom vond ik toen de vakantie ook zo lekker. Dan waren we wel als gezin samen en deden we leuke dingen zonder vriendjes. Inmiddels hebben we een rijtje pubers, een paar op de basisschool en een peuter. Willen we nu iets net het gele gezin dien moeten we dat weken van te voren afspreken.
Ja hoor. Al is hij meestal wel bij een vriendje. Ouders van zijn vriendjes doen dat ook. Laat dan een briefje achter en hij heeft een sleutel. Geen uren en ga ook geen kilometers ver weg, maar even een boodschapje doen zeker.
Ik herken dit heel erg.. hebben we net een spelletje klaargezet, gaat de bel en zijn ze weer weg... blijf ik alleen achter met mn spelletje Maar het is ook echt teveel soms... daarom na een lange dag school en bso zet ik ze na het eten in de douche en dan nog even beneden boeken lezen in de pyjama, dan weet ik zeker dat ze niet weer naar buiten gaan. Ik ga weleens naar de supermarkt als oudste alleen buiten is. Maar niet uitgebreid winkelen.
Haha herkenbaar. Vanavond gaan ze sowieso vroeg onder de douche. De oudste kwam net terug van kamp en de middelste gaat morgen. Buurmeisje stond al voor de deur een paar minuten beneden. Of L mag spelen. Hij zou zo de deur uit vliegen haha. Ze mogen niet eerder dan zaterdag buiten spelen. Deze week is het veel te druk en ze lopen zichzelf voorbij op het moment.