Met vuur spelen: exen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

#1 Partyrocker, 20 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2013
    Hebben jullie een ex, vriend, kennis waarvan je weet dat je met vuur speelt als je meer contact ermee zou krijgen?

Ik wel! Een jongen van mijn oude school, heb er nooit wat mee gehad hoor. Maar ik blijf daar altijd een onwijze zwak voor houden.
    Neemt natuurlijk niet weg dat ik mijn huidige gezin daarvoor niet op het spel zou willen zetten, maar ik vraag me altijd af hoe dat kan?

Als je perfect gelukkig bent in je relatie (natuurlijk met up's en downs), maar dan toch eigenlijk nog ''vlindertjes'' bij iemand anders kan krijgen.

2. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik heb dat met mijn ex van ruim 10 jaar geleden. We hebben heel af en toe vriendschappelijk contact via email. Na lang nadenken ben ik er achter gekomen dat het niet alleen een terugblik is op een goede relatie en elkaar aanvoelen. Ik ben hem in de loop der jaren ook gaan idealiseren. Dat laatste zorgt ervoor dat ik weer met beide benen op de grond sta en zeker weet dat het tussen ons nooit meer wat wordt.

Desondanks ben ik ook blij dat ik hem niet in levende lijve zie. Ik denk dat ik dan mijn stoere 'praatje' van hierboven snel vergeten ben ;)

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    je zal idd vast zo'n ideaalbeeld creeeren maar op het eind is het ook gewoon een schetende ballenkrabbende vent..

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Dat zijn ze allemaal hahahaha :D.

Nee geen ideaalbeeld, integendeel. Ben me er heel goed van bewust dat ''wij'' ook nooit gewerkt hadden en nooit zullen gaan werken.
    Hij is het tegenovergestelde van wat ik wil en zoek.

Wat ik wil en zoek heb ik al namelijk. :p

5. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Jep! Was ik stapelverliefd op toen ik in de brugklas zat, hij zat in 5vwo hihi. Zag hem afgelopen week nog lopen.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Eigenlijk niet meer. Ik zou alle mannen uit mijn verleden nu makkelijk kunnen weerstaan :p Dat is wel eens anders geweest hoor ;)

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja. Dus blijf ik maar uit z'n buurt. :D

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja die heb ik, ondanks dat ik een zeer gelukkig huwelijk heb. Ik geloof dat er meerdere "ware liefdes" voor iemand zijn en toevallig ben ik er twee tegengekomen en met eentje getrouwd.
    Maar die ander is wel uit mijn leven, zal hem nooit meer zien :)

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja voor mijn eerste echte vriendje van 10 jaar terug.

Voor ik mijn man leerde kennen kregen we weer contact vriendschappelijk ik was vrijgezel hij had een vriendin.
    Ik merkte dat ik toch nog steeds meer voor hem voelde dan vriendschap en anders om ook we hebben er nooit wat mee gedaan.

En nu we een leuke vriendschap hebben ( en ja mijn man weet van alles af ) weten we beide dat het tussen ons nooit wat kan worden omdat we allebei een andere levensstijl hebben.
    Hij is nog lang leven de lol leuke dingen doen luxe leven lijden.

En ik ben nu meer huisje boompje beestje.

En nu zijn we gewoon hele goede vrienden en voelen ook niks meer dan vriendschap voor elkaar.

10. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Jup, door omstandigheden nooit iets geworden en elkaar ook niet weer gesproken of gezien(we waren zo dichtbij, 9 jaar terug)....Afgelopen week ineens een pb op mijn facebook, heel oppervlakkig maar toch.
    Vind het lastig, weet dat ik altijd een zwak hou voor deze man al ben ik erg gelukkig in en met mijn huwelijk.
    Ik denk ook niet dat dat heel ongezond is ofzo, eerder menselijk (dat betekent dan weer niet dat iedereen dit hoeft te hebben)
    Overigens weet mijn man ook wel dat dit een onuitgespeelde liefde is.

11. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Nee :) hoef ook geen contact

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jazeker!
    Ik wou er al een topic over openen deze week, heb namelijk precies hetzelfde.
    dacht al dat er iets mis met me was, maar ik ben gelukkig niet de enige! :)

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dit gevoel doet me trouwens altijd denken aan het nummer van Usher en Alicia keys-my boo.

Vooral die eerste zin:
    There is always that one person that will always have youre heart...

Niet dat mijn ex mijn hart nog heeft haha, integendeel. Maar dat zwakke puntje blijft...

14. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Gevoelig onderwerp:p
    Leuke herinneringen uit het verleden komen weer boven als je iemand tegenkomt waar je iets mee hebt gehad.
    Maar ik hou van m'n eigen man dus zou er nooit iets mee doen.
    Ik denk dat het ook meer de leuke herinneringen zijn die je bij blijven en dat je iemand bijvoorbeeld super knap vond/vindt:p maar de mindere kanten ben je vergeten.

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Idd dat heb ik ook met precies het zelfde zinnetje:D

16. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Haha ja, daar ben ik nu mee getrouwd..

Ik had altijd een zwak voor hem en hij blijkbaar ook voor mij :D

17. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    DAT is het m ;):)

18. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ja...:)...

We hebben heel lang om elkaar heen gedraaid, dan weer een poosje samen, dan weer allebei een andere relatie (en dan bleven we ook echt van elkaar af, maar we zochten elkaar wel steeds op en we voelden de spanning) en dan weer relatie uit en meteen naar elkaar toe.
    (2 dagen dat ik een relatie van 2 jaar uit had alweer met hem gezoend:))

Nu ben ik alweer een hele poos samen met mijn man en ook heel gelukkig en zou nooit mijn gezin op het spel zetten, maar voor de spanning is het wel goed dat ik hem niet meer tegen kom, haha!

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nu niet meer, wel zo geweest, bij een vriend die ik af en toe zag..

20. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

niet dat ik er alles voor op het spel zou zetten...
    wel dat als ik aan m denk of we het er over hebben thuis ik :D
    gelukkig heeft ml dat ook bij een jeugdliefde...

Bij ons dus gewoon mooie `jeugd`herinneringen.. die een warm plekje mogen houden en die je ooit over 50 jaar eens voor de lol wil zien om te weten hoe zijn leven is gelopen...meer eigenlijk niet...

Deel Deze Pagina