Met vuur spelen: exen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Geen last van. Ik ben mijn exen liever kwijt dan rijk.
    Al zou ik 1 van hun nu tegenkomen in het echt dan zouden de vlinders mooi in het graf blijven liggen hoor.
    Ze hebben allemaal wel een mankement :p

2. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam

Hier net zo:D

3. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Niet meer... Hij was wel een zwak punt, maar inmiddels voel ik alleen maar woede als ik hem zie.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

omdat de mens niet van nature monogaam is...

Ik herken het wel hoor. Ben helemaal blij met mijn man en gezin maar er is en blijft één iemand waar ik een (enorme) zwak voor heb. Die zie ik dan ook maximaal 2x per jaar.

Ik zie trouwens een paar van mijn exen nog altijd.. aardige gasten. Dat vond ik toen en nu nog maar de liefde ging over. Eén van mijn exen is zelfs een super goeie vriend.

5. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Mijn ex. Zou mijn gezinnetje nooit verlaten voor hem. Maar als ik over hem nadenk lijkt hij de perfecte man terwijl als ik hem tegen zou komen ik hem het liefts een trap zou willen verkopen.
    (vreemdgaan, mishandeling etc.)
    Dus ben hem liever kwijt dan rijk ;)

6. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Nee geen last van, als ik terug denk aan mensen van mijn verleden besef ik maar dat ik het getroffen heb met mijn vriend! Word niet warm of koud van exen. Verder ook geen mannen in mijn omgeving waar ik dat bij heb.

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.776
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Nu niet. Ooit wel verkering gehad met een jongen waarvan ik al heel snel wist dat het echt niks ging worden. Maar via hem wel weer een andere jongen 'teruggevonden' waar ik een paar jaar daarvoor helemaal smoor op was. Die bleek dus bevriend met mijn toen-verkering. Toen ik die andere vlam weer zag, was het gevoel van toen gelijk weer terug. Vertelde m'n vriendje ook nog dat die oude voam aan hem had opgebiecht dat jij smoorverliefd op mij was geweest. Ik dacht echt dat ik gek werd: verkering hebben met een jongen die eigenlijk niet leuk is en dan horen dat degene die je WEL leuk vind blijkbaar verliefd was op mij (en ik dus op hem) toen we wel een kans hadden! Grrrrrr!

Nu gelukkig geen exen waar ik nog wat voor voel. Ik weet bij iedereen dondersgoed waarom het niks geworden is.

Deel Deze Pagina