Het gaat om de maxicosi Priori SPS en de Romer King. Wie heeft er ervaringen en wil ze met me delen Bedankt alvast.
Wij hebben de Romer king. Deze bevalt goed. Wij hebben onze dochter in de winkel in beide stoelen gezet. In de Romer kingg zat ze beter. Het handige van deze stoel vind ik de hoofdsteun. Dochterlief zit er hier dieper in. En de gordel gaat achter de zitting langs, deze hoeft niet om de hele stoel heen.
Hier ook de romer king. Bevalt heel goed! Idd even proberen in de winkel waar je kindje het beste in zit, dat is het belangrijkste criterium!
bij die priori sps is dat zijding dat beschermt tegen zijdelingse aanrijdingen erg klein dus beschermd minder goed. Ik zou eerder voor de tobi gaan dan...
Dames bedankt alvast. In principe zoude we de Priori bestellen maar de Romer kunnen we voor een klein prijsje overnemen en is weinig gebruikt. Thats the question..
Ik zou hem niet 'ongeprobeerd' overnemen, als je snapt wat ik bedoel. Het ene kindje zit beter in de ene stoel, het andere kindje in een andere stoel. Als je hem even kunt proberen, desnoods ergens in een winkel ofzo, lijkt het me geen probleem! Tenminste, neem even aan dat er nooit wat mee gebeurd is (ongelukken enzo), anders zouden ze hem hopelijk niet verkopen?! Succes!
Wij hebben zelf een Tobi. En ben hier goed over te spreken. Afgelopen week is er een defect opgetreden waardoor de Tobi terug is gestuurd naar de fabriek en wij nu tijdelijk een Romer in gebruik hebben. Ik vind het geen prettige stoel. Veel te zwaar, dus niet handig als je 'm van auto moet wisselen. De gordels blijven niet omhoog staan, heeft de Priori geloof ik ook niet, maar de Tobi wel, en vind dit erg handig. Vind het uiterlijk van de Romer ook niet geweldig. De Romer is ook veel lager dan de Tobi. De zit van de Romer is wel ruimer en daardoor langer te gebruiken denk ik. Succes met je keuze.
Wij twijfelde ook bij de mc priori sps maar sem zat er niet goed in. Bij de babypark hadden ze nog een andere autostoel de kids river en dat is een betere stoel dan de priori sps fijnere zit voor de baby,betere bescherming enz en was maar 100 euro
HOi! Wij hebben de Tobi gedaan. Ik vond hem veel beter dan de Priori. de Romer was idd erg zwaar. Ik ben blij dat we even naar de winkel gegaan zijn! Bedankt voor de adviezen!
Hallo, Ik heb de maxi cosi priori sps en vind het een hele fijne stoel. Helaas heeft mijn man vrijdag een ongeluk gehad waardoor ik nu genoodzaakt ben om het stoeltje van mijn vriendin te gebruiken en dat is een romer king en sorry dat ik het zeg maar wat een k*t stoeltje is dat zeg!!! ik vind hem echt super onhandig!! maar goed ik denk dat het heel erg persoonlijk is. Groetjes