Wat willen jullie eten na de bevalling (als je je goed genoeg voelt)? Het eerste wat ik bestel is een broodje filet american met rauwe uitjes Mmmmm, heerlijk!
ooooooooooh als ik ben bevallen hoef ik niet meer verder met dit super strenge vet arme dieet ivm met mijn cholestrol..........patat met mayonaise, een hele zak doritos.......gehaktballen met ketchup......kaas......echt alles wat ik nu niet mag.......maar als eerste wil ik gewoon een boterham met boter en jonge kaas, en een glaasje volle melk...
Wat ik wil eten is: Broodje filet american met uitjes, carpaccio een half doorbakken biefstukje hihi en uuuhm een lekker glaasje zoete witte wijn of een biertje.
Jummie, krijg gelijk trek ! Hier ook een broodje filet american, een broodje zalm met roomkaas en .............. een lekker glas bailey s
Ik mis eigenlijk niks op het gebied van eten maar wil heeel graag een paar blikjes ijskoude redbull naar binnen werken. Ondanks het feit dat je een kleine hoeveel mag drinken doe ik het niet en bewaar ik het dus maar voor na de bevalling
Gerookte zalm en een glaasje schuimwijn! @ shyness: Goed dat jij hier cakedeeg neerschrijft! Ik wilde van de week een cake maken, maar dan moet ik opletten dat ik er niet van ga likken. Toch maar even bedenken of ik er dan wel ga maken (verleiding is groot he).
ik ga ook voor de beschuit met muisjes!!! lekker!! Heb ik na de geboorte van mn zoontje ook nog wel een paar maanden lang gehad!!
Gerookte zalm en een wijntje..... Verder na de beschuit met muisjes niet veel meer, wil zo snel mogelijk de zwangerschaps kilos kwijt !!!
Beschuit met muisjes! Maar dat eet ik nu ook al bijna elke dag. Lekker! Verder mis ik eigenlijk niets en als straks de kleine er is, weet ik ook dat eten me even helemaal niet interesseert
Eten heb ik niet zo.. eet toch geen vlees.. dus dat mis ik niet.. Mn vriend wil champagne in de ziekenhuistas.. ik een fles Baileys.. ohh wat mis ik dat hahaha