Met welk ding poetsen jullie de badkamer?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lov23, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Pfff, ik heb echt een HUGE badkamer. Kwam bij het huis, iedereen zei: ooooh, wat fijn, je kunt erin dansen. Jaja, maak m maar eens schoon... Maar goed, ik gebruik HG of antikal voor de douche en dan een schuurspons en een tandenborstel voor de voegen. Voor de wastafels en spiegel gebruik ik ook antikal, in combi met een microvezeldoek. De vloer stofzuig ik, vervolgens dweil ik hem. Niet mijn meest favo werkje...

2. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ik doe de tegels altijd gewoon met een dweil. Heb zo'n Leifheit steel en daar dweil ik dan de muren mee. Gaat supersnel en je kan overal makkelijk bij.

3. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik de produkten van Ha-ra. Heb daar een speciaal ding voor voor de muren, 1 voor de vloer. Heerlijk spul!

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hóe krijgen jullie de voegen schoon?? Ik heb werkelijk waar van alles al geprobeerd, maar hier blijft het oranje en sommige zelfs zwart. :) Echt zó goor!

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    HG schimmel en weerplekken reiniger. Inspuiten...20 minuten laten intrekken en afspoelen.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Super slecht voor het milieu...

Bleek

7. Rapunzzel

Rapunzzel Actief lid

26 aug 2012
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jup bleek idd ..

Ik maak 1 keer per week schoon met antikal.

En maak het 1 keer in de maand schoon met bleek, tegen die vieze voegen.
    Handschoenen aan en puur op een spons gebruiken.
    Uur in laten trekken.
    En daarna afspoelen met water, antikal oid erop spuiten en nog een keer goed met een schuurspons de voegen.
    Vochtige microvezel of vaatdoek eroverheen en schoon!

8. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land

bleek en een harde tandenborstel en schrobben maar:D. Oja zou wel handschoenen dragen in verband met schuren over de grond. Of in plaats van een tandenborstel een klein hard borsteltje. succes.

9. Delta

Delta Niet meer actief

ik heb zo een houten schoonmaak borstel met van die wat hardere haren voor de voegen! in gebruik met antikal..

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Idd HG schimmel en vocht spray, werkt super!

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ook HG ! Superspul!

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wij hebben een kleine vierkante dweil. Ik spuit de muren in met allesreiniger (lege spuitbus van glassex vul ik). Dan ga ik eroverheen met die kleine dweil, anders kom ik niet aan de bovenkant. Dat laat ik even weken en ga er met een droge doek overheen.

De douchecabine doe ik met antikal en een trekker. Wastafel en toilet doe ik dagelijks met een sopje.

Deel Deze Pagina