Knuffel hebben, meid? (((Hope))) En ik hoop zo dat 2007 jullie ook allemaal een Blijde Boodschap zal brengen! Liefs, Wendy
Hey, Ik word erg emotioneel van de volgende twee nummers: Children of the sun van twarres: gewoon de melodie, maar ook omdat ik het gevoel heb dat ik twee 'zonnekindjes' heb. Verder ook het nummer 'if tomorrow never comes'. Ik weet niet wie het zingt, maar drie jaar geleden was dit nummer 's nachts op de radio toen ik 's nachts bij vrienden zat te 'waken' bij hun veulentje van 12 dagen oud. Door een virusinfectie was het erg ziek en uiteindelijk is het die nacht gestorven... heel vaak hebben we het liedje 'if tomorrow never comes' gehoord. Nu denk ik bij dit liedje niet alleen aan dat veulentje, maar ook aan mijn twee zonnekindjes...voor wie morgen nooit zal komen. Kike
Ik heb in 1999 een miskraam gehad met 16 weken, toen was net het liedje van Eric Clapton, heaven. Dat liedje gaat over zijn zoontje die hij verloren heeft. Mijn kindje was ook een jongen en nog steeds als ik het liedje hoor kan ik mijn tranen niet binnen houden. groetjes conny
het liedje van if tomorow never come is gezongen door ronan keating ..... liefs hellen Origineel Sometimes late at night I lie awake and watch her sleeping She`s lost in peaceful dreams So I turn out the lights Lay there in the dark And the thought crosses my mind If I never wake in the morning Would she ever doubt the way I feel About her in my heart If tomorrow never comes Will she know how much I love her Did I try in every way to show her everyday She`s my only one And if my time on earth were through She must face the world without me Is the love I gave her in the past Going to be enough to last If tomorrow never comes `Cos I`ve lost a love once in my life Who never knew how much I loved them Now I live with the regret That my true feelings for them never were revealed So I made a promise to myself To say each day how much she means to me And avoid that circumstance Well there`s no second chance to tell her how I feel If tomorrow never comes Will she know how much I love her Did I try in every way to show her everyday She`s my only one And if my time on earth were through She must face the world without me Is the love I gave her in the past Going to be enough to last If tomorrow never comes So tell that someone that you love Just what you`re thinking of If tomorrow never comes Vertaling Soms, laat in de nacht lig ik wakker en kijk naar haar, terwijl ze slaapt Ze is verloren in vredige dromen Dus die ik de lamp uit Lig daar in het donker En de gedachte dwaalt in mijn hoofd Als ik nooit meer wakker word in de morgen zal ze ooit aan de manier hoe ik me voel twijfelen Hoe ik me over haar in mijn hart voel Al morgen nooit komt Zal ze dan weten hoeveel ik van haar houd Heb ik op elke manier geprobeerd om haar elke dag te laten zien dat ze de enige voor me is En als mijn tijd op aarde om is moet ze de wereld zonder me aanvraarden Zal de liefde die ik haar in het verleden gaf genoef zijn om te blijven Als morgen nooit komt Omdat ik eens in mijn leven een liefde heb verloren Die nooit wisten hoeveel ik van hen hield Nu leef ik met de spijt dat mijn werkelijke gevoelens voor hen nooit onthuld zijn Dus ik heb een belofte met mezelf gemaakt Om elke dag te vertellen hoeveel ze voor me betekent En die situatie te omzeilen Nu, er is geen tweede kans om haar te vertellen hoe ik me voel Als morgen nooit komt Zal ze weten hoeveel ik van haar houd Heb ik op elke manier geprobeerd om haar elke dag te laten zien dat ze de enige voor me is En als mijn tijd op aarde voorbij zal zijn moet ze de wereld zonder me aankunnen Is de liefde die ik haar in het verleden gaf genoeg om te blijven Als morgen nooit komt dus vertel degene waar je van houdt gewoon waar je aan denkt Als morgen nooit komt
OOk is het liedje van ilse de lange i still cry een waardevol liedjes voor mij ..... Origineel I`m making flowers out of paper While darkness takes the afternoon I know that they won`t last forever But real ones fade away to soon I still cry sometimes when I remember you I still cry someitmes when I hear your name I said goodbye and I know you`re alright now But when the leaves start falling down I still cry It`s just that I recall September It`s just that I still hear your song It`s just I can`t seem to remember Forever more those days are gone I still cry sometimes when I remember you I still cry sometimes when I hear your name I said goodbye and I know you`re alright now But when the leaves start falling down I still cry I still cry sometimes when I rememeber you I still cry sometimes when I hear your name I said goodbye and I know you`re alright now But when the leaves start falling down I still cry But when the leaves start falling down I still cry Vertaling Ik maak bloemen van papier Terwijl de schemer de namiddag overneemt Ik weet dat ze niet voor altijd zullen bestaan Maar echte verwelken zo snel Soms huil ik nog steeds als ik aan je denk Soms huil ik nog steeds als ik je naam hoor Ik zeg vaarwel en ik weet dat nu alles goed gaat Maar als de bladeren beginnen te vallen huil ik nog steeds Het is gewoon zo dat ik me september herinner Het is gewoon zo dat ik je liedje nog steeds hoor Het is gewoon zo dat ik me niet lijk te herinneren Deze dagen zijn voor altijd voorbij Soms huil ik nog steeds als ik aan je denk Soms huil ik nog steeds als ik je naam hoor Ik zeg vaarwel en ik weet dat nu alles goed gaat Maar als de bladeren beginnen te vallen huil ik nog steeds Soms huil ik nog steeds als ik aan je denk Soms huil ik nog steeds als ik je naam hoor Ik zeg vaarwel en ik weet dat nu alles goed gaat Maar als de bladeren beginnen te vallen huil ik nog steeds Maar als de bladeren beginnen te vallen huil ik nog steeds
Daar kan ik zoiezo niet tegen dat nummer, vroeger had je een reclame met een meisje wat niet kon lopen dat ging schuifelen met haar vader geen idee hoe dat lied heet maar dat gaf me ook kippenvel! Ik heb een miskraam gehad maar achteraf gezien was het beter voor me dus kan er niet meer mee zitten maar zoals iedereen ben ik ook mensen en diertjes kwijtgeraakt en een lied kan heel veel voor je verwerking doen, keihard draaien en het er allemaal uitgooien! Gordon; Kon ik maar even bij je zijn Mariah Carey ; Butterfly ga zo maar door, zo'n hoop mooie nummers!
oja Music Box van Mariah Carey vind ik ook zo lief als je wil horen kan dat op mijn site www.martin-isabel.nl Dat gaat meer over iemand die voor je zorgt in donkere tijden..
op de begravenis van ons meisje demi hebben we gedraaid lost-anouk only time-enya fly-celine dion erg mooie nummers, maar ook alle nummers die jullie beschrijven zijn ontzettend mooie nummers liefs nathalie
lloyd elke stap. het gaat me voornamelijk om het eerste stukje, maar hier volgt de tekst van het helle nummer Spreid je vleugels open en vlieg. Je bent een ster daar boven je schijnt je licht op ons. oh je leven is genomen. hier op aard. maar in onze harten zal jij voor altijd blijven bestaan. elke stap die je neemt. neem je niet alleen. 't maakt niet uit wat je doet. het komt wel goed. we zullen bij je zijn. elke stap die je neemt. neem je niet alleen. 't maakt niet uit wat je doet. het komt wel goed. we zullen bij je zijn Spreid je vleugels open. en vlieg. je bent nu een ster daar boven je schijnt je licht op ons. oh je leven is genomen. hier op aard. maar in onze harten zal jij voor altijd blijven bestaan. elke stap die je neemt. neem je niet alleen. 't maakt niet uit wat je doet. het komt wel goed. we zullen bij je zijn soms is het leven vallen en weer opstaan. maar ook in moeilijke tijden. dan zal ik naast je staan. elke stap die je neemt. neem je niet alleen. 't maakt niet uit wat je doet. het komt wel goed. we zullen bij je zijn elke stap die je neemt. neem je niet alleen. 't maakt niet uit wat je doet. het komt wel goed. we zullen bij je zijn Maakt niet uit ... we zullen bij je zijn. oh ik zal bij je zijn.
Het liedje die mij heel erg heeft geholpen en nog steeds eigenlijk is WET SAND, van de Red hot chili peppers. Enne Musicbox van Mariah Carey is echt een heel mooi liedje, maar daar moet ik altijd zo van huilen. Groetjes, Elvira
Ik luister (hoe afgezaagd ook) veel naar Mr. B (Borsato) zijn liedjes zijn heel mooi, waar en raak vind ik. In gezeldschap moet ik gewoon niet naar de tekst luisteren....ga anders zo zitten huilen. Fijn om muziek te hebben waar je je ei in kwijt kan!