De digitale van Clearblue had geen zin in gezeur met streepjes deze geeft gelijk of zwanger of niet.. maar als je hem eruit haalt dan zie je ook duidelijke strepen! Ik heb 8-9 getest en gisteravond nog een keer voor de zekerheid!
Kruidvat Clearblue gewoon Clearblue digitaal Heb een aantal verschillende gedaan, want ik geloofde de test niet toen die zwanger zei, maar het was toch echt zo...
met de strips van matcare teste ik al ver voor mijn NOD positief! En de digitale van clear bleu vind ik gewoon heel leuk!
Matcare, Sensitest, Clearblue digitaal en clearblue gewone, kruidvat. Deze merken gaven allemaal betrouwbaar resultaat.
Heb getest met CB digitaal die vind ik nog het fijnst, daarna om het te vieren nog met kruidvat eigen merk En trouwens ook nog met predictor maar die is en blijft erg onduidelijk vind ik... Je moet echt goed kijken voordat je wat ziet! Ik zou bij een volgende zwangerschap echt weer kiezen voor CB digitaal. (en als het de einde van de mand is dan kruidvat hihihi)
nou ik ben nu echt klaar met testen vandaag de laatste gedaan van de dekamarkt en 5 vd kruidvat en allemaal posi
die van de kruidvat en de mat care die hier bij de webwinkel te koop zijn. zijn allebei even goed hoor
Ik heb (twee keer) met ClearBlue getest, die met zo'n kruisje. Twee keer positief, en dat 1 dag voor NOD!
Ik heb getest met die van de Etos. Daar kwam een dikke streep tevoorschijn. Maar ja verder nog niet bij de verloskundige geweest ofzo, dus als hij niet goed zou werken... tsja dan zou het zelfs kunnen zijn dat ik niet zwanger ben. Maar ik ben ook wel echt misselijk, dus eigenlijk denk ik toch dat het testje wel gelijk had
nou ik denk dat je test het goed hebt,weet het bijna zeker hoor,maar anders haal je er nog 6 net als mij en dan besef je het wel hoor hahaha leuk voor je ik denk gefeliciteerd