termijnecho

Discussion in 'Zwangerschap' started by marian26, Sep 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marian26

marian26 Actief lid

Mar 11, 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    Hallo,

Ik ben marian 26 jaar en ben rond 7 september erachter gekomen dat ik zwanger ben d.m.v zwangerschapstesten.
    Ik heb er 4 gedaan en allemaal waren ze positief. Wel was de eerste test op 7 september lichter van uitslag dan die van de dagen erna.
    Ik ben naar mijn huisarts gegaan en hij heeft mij doorverwezen naar een gynacoloog. Vandaag ben ik daar geweest en ik kreeg een inwendige echo. Mijn baarmoeder was helemaal leeg, en bleek ook iets vocht in te zitten? Ik snap er werkelijk helemaal niks van. Er werd me verder ook niks uitgelegd hoe dit kon. Ik ben er helemaal van in de war en vraag mij nu af waarom ik dan 4 positieve testen heb? of kunnen ze vals zijn? ze zijn echt vet positief. ik heb ookal 3 weken zere borsten en ben niet ongesteld geweest deze maand. ik ben ongeveer 5 weken zwanger nu.
    Wie heeft dit ook meegemaakt? of snapt iemand dit?

groetjes van marian26

2. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    volgens mij is 5 weken wel erg vroeg om iets te kunnen zien. Over een paar weken zie je pas iets kleins op de echo. Ik zou de moet er nog eventjes in houden, wie weet dat je over een paar weekjes een mooie echo krijgt..

3. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    he marian ik had dat ook heb met 5 weken ook een echo gehad en toen konden ze idd niks zien wat wees op een zwangerschap maar twee weken later was er zeer zeker een klein embryootje hoor ik zou me niet te druk maken meis en je volgende afspraak afwachten. kan me voorstellen is makkelijker gezegd dan gedaan ik stresste toen ook enorm heb ook een x aantal testen gedaan maar die waren allemaal ook positief en ik voelde gewoon dat ik wel zwanger was dus meis hou de moed erin

4. marian26