Zat er van de week al aan te denken, dat ik hier toch best al een tijdje kom. In het begin van mijn komst, waren hier vaak heel andere mensen heel erg actief. Nu is dat ook weer een ander groepje. En ik vraag me dus heel erg af waar die mensen gebleven zijn? Ik weet niet veel namen, maar zomaar wat feiten die ik nog weet: - Chantal: Zij deed mee aan 1 of ander afvalprogramma. Ze had 1 zoon. - Een vrouw waarvan haar dochter Nova-Lynn heet. Ze had een roze handtekening. - Seth: Had ook een zoontje. - Iemand die heel veel posts had, en ook heel veel geldproblemen. Ze had een topic gestart, en toen hebben veel mensen haar en haar gezin een hoop spullen gegeven.
Seth is hier nog. Chantal ken ik inderdaad ook nog, zij deed mee aan het programma van Sonja Bakker. Ik weet niet waar zij is. En dan bedoel je nog VrouwtjeRomy, denk ik althans? Zij had problemen en mensen hebben haar toen ook geholpen. Later bleken haar verhalen niet te kloppen en heeft ze zelf haar acount opgezegd. Ze schijnt nu weer terug te zijn onder een andere naam. Ik weet niet welke.
Chantal heeft toen volgens mij problemen gehad hier en heeft een ban gehad?? Weet ik niet helemaal zeker... En met die geldproblemen was dat niet iets met beer in haar naam...? Toen hebben heel veel mensen ook geld gestort en zo, zodat ze boodschappen kon gaan doen. De rest weet ik niet.
Nee het was niet VrouwtjeRomy. Het was een vrouw met 3 kinderen in ieder geval. Het kan zijn dat ze iets met 'beer' in haar naam had, dat weet ik dus niet meer. Seth weg hier? Jammer, ze had altijd wijze adviezen vond ik.
ik weet van seth dat ze 3 kindjes heeft, dus misschien heeft ze het te druk en daarom haar account opgezegd.
Chantal was irritant en is weg geschopt. Ik ben wel benieuwd naar Muuske ( of zoiets? ), die was al in de 40 en erg druk bezig met kinderen krijgen. Veel IVF pogingen, naar Duitsland etc. Had al wel een wat oudere dochter.
ik ben er ook nog alleen heel lang niet meer gereageerd. Ik heb gelukkig geen financieele problemen meer. Ik ben gaan scheiden van mijn (ex)man. ik heb een hele tijd niet gereageerd omdat je altijd mensen hebt van buiten af die zich ermee willen bemoeien.
Jeetje, nou je het zegt...! Niet meer actief, zegt de zoekfunctie. Dat vind ik toch ook wel erg jammer, net als van Seth trouwens.
Yukl , is helaas idd gestopt met zw pagina ze is afgestudeerd en verder ontzettend druk met werk en de kids. Ze kwam al een stuk minder en later besloot ze haar account op te zeggen.
seth is nu cerberus ofzoiets toch ?, mamabeer indd ook al heel lang niet gezien, ze ging toch iemand helpen door eiceldonatie ?
Echte verslaafde komen (ooit) terug. Vaak onder een andere naam En sommige herken je vrij snel... Iedergeval 1 die in het lijstje staat is er weer/nog. Chantal was volgens mij niet uit haar zelf weg gegaan (toch?)
oh hee hoi ! niet gelezen dat je er al weer was gelukkig heb je geen problemen meer op geld gebied, gefeliciteerd met je zwangerschap !