Wij gaan voor 11-11-11

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Siri, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Hallo dames,

Toevallig ontdekte ik dat mijn vruchtbare periode begint op Valentijnsdag en dat, als het deze ronde raak is, de uitgerekende datum 11 november 2011 is.... Het ultieme gekkengetal..... Ik vind dit wel een leuke datum en hoop dat het deze maand raak is en we kunnen gaan voor 11-11-11 Wie nog meer???

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik eh... weet niet zo goed wat ik moet zeggen...
    Ik hoop voor je dat je droom uitkomt als dat je wens is, maar na vier jaar zal het me echt een zorg zijn op welke datum ik zwanger raak of op welke datum ik uitgerekend zou zijn!
    Maar als dat toevallig op 11-11-11 zou zijn, dan zou ik dat helemaal te gek vinden (maar niet meer bijzonder dan op 10-11-11 of 12-11-11 of....)

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    och meiske..de datum zegt mij allemaal helemaal niks meer..
    Eerst maar eens zwanger worden en dan weer blijven plakken.. En dan mag het van mij zelfs op sint juttemis naar buiten komen;)

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Mooie datum dat wel, hoop voor je dat t lukt...
    Maar om eerlijk te zijn, zelf boeid de datum me geen ene meter :p Al is t met kerst, interesseert me niets zolang ik maar een keertje zwanger mag raken en een kindje mag krijgen...

5. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ik zie aan je sig dat je zelf ook al behoorlijk wat hebt meegemaakt. Ik hoef jou toch niet te vertellen dat het al heel wat is als je uberhaupt zwanger mag worden en blijven! Maar dromen mag hoor. Fijn dat je er nog lekker positief in staat en ik hoop voor je dat wens uit mag komen. :)

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Zou wel heel leuk zijn hoor! Maar dan moet je ook nog eens op die dag bevallen ;)
    Ik vond de datum van onze dochter ook heel mooi 09-10-09 en nu wil ik graag bevallen op 11-08-11..............hahahaha
    Nee datum maakt niet uit maar is wel leuk al het een mooie is :D

7. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    #7 Siri, 7 feb 2011
    Laatst bewerkt: 7 feb 2011
    Oi, volgens mij komt dit niet over zoals het is bedoelt...... Dedatum 11 november is geen doel... Maar het eindelijk eens zwanger worden en het blijven .....de datum was gewoon een leuke bijkomstigheid en en een poging om er even wat anders tegen aan te kijken.... Ik ben absuluut niet van plan om tijd en energy te stoppen in een bepaalde datum, maar hoopte op een leuk en positief schrijftopic, maar zie nu dat het misschien een beetje anders overkomt, danbedoelt sorry.....:)Schaam-schaam

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @siri: Ik begreep hoe je het bedoelde hoor :D

9. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hoeft je niet te schamen hoor, iedereen hoopt toch weer elke maand!

10. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ja dank je Disney, ik kijk elke maand even wanneer ik uitgerekend zou zijn als het raak is en die datum kwam bij mij op het scherm toen ik invulde dat ik ongesteld was geworden, voor mij heel vanzelfsprekend, maar heb er niet bij stil gestaan dat niet iedereen dat doet en dat dat misschien wel raar overkomt........... Bij mijn zoon was ik uitgerekend op 30.03.03.... mijn miskraam vorig jaar op 5 december is gewoon grappig om een leuke uitgerekende datum te hebben.... ja en ik schaam me wel een beetje, want ik had het echt niet zo bedoeld....

11. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha, ik doe dat ook hoor! dan roep ik tegen mij man, als het nu lukt dan ben ik dan en dan uitgerekend, en dit is hem/haar sterrenbeeld.
    Ik zie niet in waarom jij je moet schamen hoor.
    Denk je dat het mij wat kan schele wanneer ik uitgerekend ben, als ik de 40 weken maar haal!

Meid, niet schamen als iedereen goed leest en heel eerlijk is, dan weet iedereen dat het vele mensen dat doen ff kijken als het lukt!

12. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Las toevallig mee, maar iedereen doet dat denk ik wel hoor. En dit is dan toevallig een "leuke" datum ;)
    Mijn vriend is ook op 11-11 geboren en we gaan dit jaar op 11-11-11 trouwen. Dus ik vind het een prachtige datum hihi:)

Ik hoop voor jullie (en iedereen die aan het proberen is) dat het lukt!

13. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    #13 Siri, 7 feb 2011
    Laatst bewerkt: 7 feb 2011
    Wauw allemaal elven....;)

Dus gelukkig zijn er meer mensen die het een leuke datum vinden.... om 11.11.11 als uitgerekende datum te kunnen hebben vind ik al bijzonder, dus daar hoop ik deze maand voor (om deze maand zwanger te worden, niet om op 11.11.11 te bevallen....nog maar eens benadrukken voor de zekerheid;))
    maar trouwen op die dag is helemaal super.....dat kun je tenminste plannen.....

Een collega was op 1-1-11 uitgerekend, ook een leuke datum.....maar is op 2e kerstdag bevallen..... ze heeft aardig zitten afknijpen, maar uiteindelijk moest het toch gebeuren....:D

14. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    ...... precies zo ging het hier dus ook.....Ik zag wanneer ik uitgerekend zou zijn en knipoogde naar mijn man.....'als ik deze maand zwanger wordt dan ben ik uitgerekend op de dag van de dwazen, dus deze maand gaat het vast lukken'....:D

15. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    He, disney, ik zie in je onderschrift dat je dochter met 34 weken is geboren ivm HELLP... mijn zoon is ook met 34 wkn geboren ivm HELLP

16. lindarobin

lindarobin Actief lid

19 jan 2011
    143
    0
    0
    tnt postbode
    nieuw weerdinge
    super leuke datum want dan gaan wij trouwen gek nee dat zijn we niet haha ik hoop dat het uitkomt voor je zou wel super zijn natuurlijk succes met klussen op valentijnsdag :D

17. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey, dat is toevallig beide met 34 weken.

hoe gaat het met je kindje? met die van ons goed, ze word over 3 weken alweer 1 jaar!
    Wat woog jullie zoon?

18. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    1900 gram....hij wordt alweer 8.....

19. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

*breek even in*

Topic viel me op omdat ik dan jarig ben ;)
    Niet zo zeer met uitgerekende datum, maar heb vanaf begin zwangerschap gezegd, dat is wel een leuke datum om te bevallen (mijn oudste heeft ook een leuke datum) en ja hoor gelukt!

Ik hoop dat jullie allemaal op (of rond..) mijn verjaardag liggen te persen! succes meiden

*breekt weer uit*

20. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo dat is alweer lang geleden!
    ons meisje 1630 gram.
    Wat een heftige tijd he?