oh ja lekker mac donalds..... jammie en dan die big mac met friet en vooral die freit saus en uit eindelijk nog een mac flurrie. Maar als er ook een burger king is dan doen mij die maar.. haha
Een medium gegrilde ossenhaas met vers gemalen zwarte peper. Gerookte zalm. Ben & Jerry's Vermonster. Roze champagne, brut. Ja hallo, ik ga echt niet opstaan voor een pizza van drie euro, wat denk je wel?
Mmmmmm, na de zwangerschap absoluut: filet americain, gerookte zalm en rosbief! Maar nu? Eh, aardbeien en de hamburgertjes van de Mac gaan er tegenwoordig ook aardig lekker in, hahahaaah. Oeps vergeet ik bijna; ben ook van het ijs momenteel, zowel waterijsjes als cornetto's.
wakker worden gemaakt voor spruitjes hoor je niet veel hahahaha mij ken je wakker maken voor stokbrood met tzaziki mmm waterloopt in mijn mond!
Mij kun je wakker maken voor kip tandoori...van dat pak van knorr of honig ofzo... jezus...wat vind ik dat lekker zeg!
uhm mmmmmmmmmmmmmmmmmjammie jammie ff kijkuh -pannekoeken, -mac-MENU ja lekker. -kwarktaart, -croissantjes met kaas en jam, Allerlei soorten soepen. Weet je eigenlijk ben ik dag en nacht een VREETZAK. ik heb soms ook 'snachts honger dus.ssssssss... maak mij niks uit. zolang je me maar wakker maakt voor de bovenste opgenoemde dingen.