...want zowel tampons als billendoekjes afrekenen met een zwangere buik is grappig. Had eigenlijk gewoon for the fun of it nog een doosje zwangerschapstesten moeten kopen.
das toch niet zo raar Koop nog steeds baby doekjes en heb niet eens een baby als je nu komkommer en vaseline combi zou kopen zou ik je bedenkingen hebben
Hahaha inderdaad voor mijn oudste Heb me inmiddels voorgenomen om over een paar weken ergens een pakje condooms, doosje tampons en een doosje zwangerschapstesten te gaan halen. En dan laat ik mijn oudste stiekem van een afstandje filmen.
Ik vind het vooral heel naar dat jij bij jouw Action die tampons nog kan kopen Bij alle Actions in mijn buurt zijn ze al een jaar niet meer te verkrijgen. En ik vond ze zo prettig
Ik moest een keer heel erg lachen omdat er bij de kassa voor mij een meisje in joggingpak geïrriteerd een flinke hoeveelheid maandverband en een reep chocola op de kassaband mikte
Ik werk in een winkel en heb eens moeten lachen toen een man pepermunt, deodorant en condooms kwam afrekenen. Duidelijk 'A man on a mission!'
Ik moest vandaag een beetje gniffelen omdat er een stel met baby bij de babyvoeding stond en de man heel schuchter vroeg; ‘maar we kunnen toch gewoon proberen of ze de voeding van Kruidvat eigen merk ook lust? Die Nutrilon is twee keer zo duur. En ze hoeft helemaal geen bijzondere voeding.’ Nah! Alsof hij had gezegd dat ze heroïne gingen gebruiken ipv poedermelk Die vrouw keek hem ten eerste aan of ie niet goed bij z’n hoofd was, ten tweede blies ze hem toe dat hij er ècht niks van snapte en ten derde zei ze: ‘volgende keer mag je niet meer met me mee.’ Eigenlijk ook een beetje triest...
Of hij is gewoon slim. Samen boodschappen doen als je kleine kinderen hebt, dan ben je echt gek. Ik zou op mijn kont gaan zitten, of in bad, of op ZP of of
Gewoon alles online bestellen! Incl flesvoeding van het eigen merk i.p.v. die dure zooi van nutrilon die geen haar beter is.