Hallo dames, Wie van jullie heeft een luchtbevochtiger? Wij willen er namelijk 1 aanschaffen, maar we weten niet welke we moeten nemen. Jullie tips! Alvast bedankt!
Ik lees mee. We hebben sinds een paar maanden een houten vloer en dit is ons ook aangeraden. Maar welke het dan moet worden en waarom?
Sorry, offtopic, maar ben even nieuwschierig... Een luchtbevochtiger heb je toch eigenlijk alleen nodig van oktober tot april ofzo? Nu begint juist de vochtigere periode. Wij hebben er overigens een geintegreerd in ons verwarmings/airco systeem, waarbij de de lucht zo droog of vochtig kunnen maken als we willen, maar ik heb hem juist net uitgezet omdat de lucht vanaf nu sowieso steeds vochtiger wordt en ik geen risico op schimmels wil.
Waarom? Om ervoor te zorgen dat je houten vloer niet teveel gaat werken vanwege het vochtverschil in de seizoenen
We hadden eerst van die kleine dingen van steen tegen de verwarming hangen, maar die werden ons afgeraden.. en nu merk mijn vriend dat hij heel vaak hoofdpijn heb als hij thuis binnen zit.
Denk eerder dat ze bedoeld waarom je voor welk apparaat kiest Tenminste zo lees ik het haha Hier ook op jacht. Het wordt warmer buiten en dat is gelijk te merken Tot dusver dus allemaal mensen die zoeken haha
Geen probleem @elsie89 Nu hopen dat er iemand is hier die deze zoektocht al heeft gehad en ons kan adviseren...