Ik ben de laatste tijd altijd laat op...wil steeds op tijd gaan slapen, maarja dan kijk ik weer hier op het forum...en dan blijf ik weer hangen..
als ik me neerleg kots ik alles uit leuk he haha dus blijf nog even op tot ik niet misselijk meer ben is niet bepaald gezellig liggen
zie je die mannen al in een advertentie ? wij doen je huishoudelijke taken enkel het kwijl is zelf op te kuisen bel naar 0800 69 69 69
haha inderdaad kon geen ander nummer bedenken haha of misschien het snelste standje van de kamasutra dat is 68 want bij 69 ga je overkop !
*proest* hahahahahaha onee zie het beeld zo voor me gebakken door die man met een verdacht gat in het midden en als uitleg nou mevrouw dit hoor gewoon zo haar en een plakkend soort `glazuutje`in het midden hahahahahaha
hahahahaha ik heb er ook nog gevonden hoor man niet normaal men man vraagt me wat is er nu zo grappig ik leg het uit hij heeel droog ja van u had ik niets anders verwacht gij zet mensen altijd aan tot zo een gedachte maar ja mij hoor je niet klage hahahaha ik kom niet meer bij ik lig in een deuk !
Haha ja mijn man ook, heel droog nu!!! Ik vraag aan hem net... zijn mannen ook weleens zo erg onder elkaar??... de blik die ik kreeg.. zegt genoeg!!!
hahaha omg !! mijn man doet dit dus niet he die is echt braaf haha moet toch maar 1 iemand zijn in een huidhouden zegt ie dan haha arme schat