haha ik kom niet meer bij !!!!! siren84 wat een lolbroek ! mijn broer kwam zo is in mama haar balkleed naar beneden gesminkt nagelak panty en oorbellen en politie stond aan de deur gaat die gewoon zo opendoen we konden niet meer van het lachen ... politie had zich van huis vergist maar vroeg toch effe of ze hem moesten meenemen naar de psychiatrische instelling ofzo
Haha ja ook zoiets!!!!! Heerlijk zulke momenten!!!! Ik kwam vorige week ook niet meer bij, mijn man had een themafeest van zijn werk. Moest animatie of disney zijn. Wilde hij zo'n pak bestellen van het koekje van shrek... weet niet of je dat kent. Schoot opeens door mijn hoofd... moet je voorstellen jij in de auto met dat pak aan!!!! En dan de politie tegenkomen... fake rijbewijs mee met zo'n fotootje erop hahahahaaaa!!! Had hoofdpijn van het lachen gewoon!!!!
OJEEE ik kom niet meer bij ik lig hier op de grond te rolle van het lachen politie heu meneer die foto klopt niet hij mm nou ja sorry de plastische chirugie is niet gelopen zoals het moest hahaha
Serieus, we lagen op de grond met zijn 2 van het lachen!!! Owww ik heb gewoon buikpijn nu van het lachen!
oooh jee ik heb me rot gelachen ga zo men bedje in moet er om 8uur uit voetbal jeeeeee slaapwel en sorry voor het vervuilen van het topic !!
Ontopic: Ik ga voor Victor Reinier, jummmm en Sjoerd uit GTST vind ik ook erggg leuk maar die is wel een beetje jong voor mij haha
Hahaha heb de laatste pagina's gelegen, lig helemaal in een deuk hier whahahaha! Over plooirokjes gesproken...
Simon van Nick en Simon en wel geen BN-er maar Bekende Belg Louis Talpe (Toby van Mega Mindy) oooooohhh, die is zooooo lekker!
wolter kroes en victor reinier. Was vroeger verliefd op Arno Kolenbrander en koen wouters van clousseau
Oww die is heerlijk whahaa!!!! Ja wij waren een beetje te melig gister Maar gelukkig is het weer on-topic!
mij wel wisky reclame dan drinkt hij aan het glas en doet zen benen van elkaar en dan aan de andere kant over elkaar als het is wat ik denk dat het is