owww wat een mooie mannen lopen er hier voorbij!! ik vind Rick van gtst wel een knapperd. ook vind ik roel van the voice wel een leuk koppie hebben... (alleen zijn koppie dan, hij heeft ook wel een leuke uitstraling) de humor van nick en simon maaarrrr doe mij toch maar liever wentworth miller! van prison break!! of Andreas lamaz in tijden van renegate!
van velzen. niet omdat ie zo lekker is maar vind dat een superleuke kerel. nick van nick en simon. jammie jack uit gtst ow en jeroen van koningsbrugge. humor!
waylon is best heel aardig in het echt Ferri somogyi is best arrogant in het echt.. (tenminste 10 jaar geleden wel) maar een beschuitje eten met nick en simon zou ik wel willen... oh ja en Dan
Sebastiaan Labrie!! Viggo Waas is ook mooi En Tygo Gernand ook, ben hem wel eens tegengekomen bij het uitgaan, toen deed hij nogal arrogant. Dus dat is dan weer minder aantrekkelijk.
Thom Hofman. Wellicht wat ouder maar voor mij de enige BN'er die in de categorie 'man' valt en dan ook nog eens lekker is . De rest vind ik eigenlijk allemaal kleuters of ze zijn niets aan .
die valt idd niet tegen. Emma vind Mega mindy leuk, maar van de week viel het me pas op dat het best een lekkertje is
Poeeeh lastig! Ik ga dan voor Syb v/d Ploeg (zanger van de Kast). Maar ook Xander de Buisonje, Simon Keizer en Jan Dulles zijn van harte welkom hier haha
ik zal vast een afwijkende smaak hebben maar de enige bn'er waar ik warm van krijg is Jan Dulles van de 5j's. *zucht*
Simon Keizer (stiekem vlinders voor.. ) Sacha Visser Cees Veerman (minder bekende, ook uit Volendam).. Bekijk bijlage 194560
Oja en als het geen bn'er is maar iemand uit het buitenland.. dan zonder twijfel Wenthworth Miller!!!
nou ik gleed bijna van de bank af toen ik charly luske bij the voice zag optreden, wat zag hij er lekker uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus met hem zou ik wel meerdere rollen beschuit willen eten
Ik had Wenthworth Miller ook al eerder genoemd, maar wil het gewoon nog een keer kwijt. WAT EEN ONWIJS SUPER LEKKER OPWINDENDE MAN IS DAT. Kan me bijna niet voorstellen dat mijn man boos wordt als ik het met hem doe (1x dan he).... Oops... Word gewoon heel ..... van die man.