Hoi hoi! Ik ben benieuwd welke webshops jullie bezoeken voor bijvoorbeeld kleding voor jullie (toekomstige) kleine. Zelf is mijn lijstje nog erg kort! Hema, H&M etc zijn waarschijnlijk shops die we allemaal bezoeken en goed kennen. Maar ik ben opzoek naar minder bekende webshops voor baby's. Zelf vind ik carlijnq.nl een leuke webshop! En urbanmoms.nl een leuke blog Laat maar komen!
Ik word hier gelukkig van! Language Change Confirmation (Beetje vreemde link zo he? ) Gratis verzending, alleen retouren naar Engeland op eigen kosten helaas..
die laatste link is super :0 ik ben ook fan , al 2 kinderen geleden alleen nu hebben er meer mensen lucht van gekregen en moet je ook niet twijfelen om iets te bestellen en gewoon doen want de volgende dag kan het ineens weg of uitverkocht zijn , soms heb ik dan nog geluk om het via de UK te bestellen en naar mijn pa te versturen SALES Online dameskleding, herenkleding, kinderkleding, babykleding en positiekleding voor kleine prijzen op Kiabi.nl! is ook een leuke
Niet zo zeer onbekend maar hier hebben ze ook vaak mooie aanbiedingen: Mamaloes Babysjop | De babywinkel voor al uw babyartikelen Ik heb er een aantal keer besteld en dat beviel mij wel goed. Maar als je echt opzoek bent naar speciale producten moet je daar niet zijn.
Mamaloes is inderdaad wel bekend maar ontzettend leuk! ikenik.nl zal ook wel bekend zijn maar toch even delen hier
Kleinezebra.nl Kinderkleding-tekoop.nl Koeka.nl Ikbenmama.nl Kleertjes nu ik weet wat hoe zit en valten kost koop ik bij: Imps&elfs, z8, baby gymp, koeka, snoozy baby, petit bateau, Feetje, la chic, babyface Uitzet koop ik bij koeka en hydrofiel vind ik top aden&anais, liulio, xkko Ben geen fan van nextdirect btw Valt erg groot en erg breed/ruim. Niets voor pasgeborene. Kwaliteit is net als hm/primark vind ik het. Snel pillig.
Die je nergens anders ziet? Ik heb even snel gekeken, maar álle jurkjes zijn bij tig andere Nederlandse webshops te koop, en dan vaak ook nog voor een derde van de prijs..
Gelijk gaan kijken en inderdaad super leuk. Van alles in mijn winkelwagentje gestopt. Maar 50 euro verzendkosten gaan me echt te ver
Woaaah, 50 euro! Zo vind ik F&F echt superleuk. Voorheen hadden zij ook best redelijke verzendkosten, maar tegenwoordig betaal je 20. Die verhoging moesten ze doorvoeren om hun kwaliteit te kunnen blijven garanderen..
Huh? Ik betaal ''maar'' 21.60 verzendkosten! Gek! Lijkt mij raar dat naar NL dubbel zo duur is als naar België? Of misschien weegt jou mandje wat meer hihi Vind er in ieder geval echt leuke jongensspulletjes, vind het hier in de winkels nogal vaak lichtblauw met wit en nog meer lichtblauw of vliegtuigjes of auto's... Mijn vriend is vooral fan van hun uitgebreide 'my daddy is handsome' lijn haha ;D
Komen er bij jou niet ook invoerkosten bij? Als dat niet zo is laat ik het naar vrienden in België versturen Dan kan ik de verzendkosten ook nog wel met iemand delen. Naar Nederland is 28 euro verzendkosten en dan komt er per artikel nog invoerkosten bij.
Je betaalt altijd invoerkosten vauit america. Of dat gelijk wordt gerekent of postbode komt het halen. Overigens zo leuk of bijzonder is het niet?! Meer van dat setjes die primark/next direct volop heeft. Vind het TE kitcherig en te goedkoop uitzien echt soort baby setjes en daar niet dol op.. Maar is mij smaak
H&M V&D Z8 Zara kixx.nl schattigebabykleertjes.nl noppies feetje-baby.nl tuunte nextdirect vind ik niet veel aan en wat ik wel leuk vind is vaak al uitverkocht
Nog nooit iets besteld (hier in de buurt zit een winkel) maar ik ben ontzettend fan van Name it. Iedere keer als ik daar binnen kom moet ik iets kopen