Hoi dames, Ben in half november uitgerekend van onze eerste en nu heb ik geen idee hoeveel en wat voor kleertjes ik allemaal moet halen. Ook hoor ik graag welke maat en zo.
Ik volg ook even �� Ik ben begin november uitgerekend en mijn dochter is al 9 jaar geleden dus daar weet ik niet echt veel meer van ... Of toch niet meer over de kleedjes ��
Ik vond (vind) het heel persoonlijk. Ik had veel kleertjes door een goede aankoop via marktplaats, maar hoorde om me heen dat je niet te veel moest kopen omdat je niet weet welke maat je kindje straks heeft, wat je fijne kleertjes vind etc. En dat kleertjes snel zijn bijgekocht. Maar ik besefte me ook dat ik midden in de winter zou bevallen (begin januari) en er wel eens een dik pak sneeuw kon liggen. Ik ben geen fan van online shoppen (wil voelen, zien hoe groot het echt is) maar met sneeuw naar de winkel (of mijn man erheen sturen en dan nier blij zijn met wat hij heeft gekocht) leek mij geen fijn idee. Ik was dus blij met veel kleertjes, maar dat is ook hoe je er zelf inzit en wat je budget toelaat. Ik zou in elk geval minimaal een stuk of 5/6 setjes in maat 50 en ook zoiets in maar 56 doen. Dan kom je de eerste dagen in elk geval goed door. Als je de kleertjes niet in de droger wilt of kan, dan misschien iets meer. Denk ook aan sokjes, vestje of jasje, dekentje voor in de wandelwagen of maxicosi, mutsjes. En ik veegeet vast nog heel veel. Oh en als je zowel rompers met lange als korte mouw hebt, kun je nog een beetje spelen met hoe dik je kleintje is aangekleed als het niet zo koud of juist erg koud is.