met welke hobby verdien jij bij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jalea, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

[quote="
    (ennuh.... wat moet iemand met appelslakken...? eet je die op ofzo? haha)[/quote]

hahaha :confused: :confused: sorry maar hier heb ik ook nog nooit van gehoord :) :) grappig lol

2. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Appelslakken zijn tropische slakken voor in het aquarium. Aquariumhouders weten wel wat ik bedoel,ze houden het aquarium schoon. En het schijnt dat best veel mensen die beestjes willen hebben dus :D

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb een konijnenopvang, kost meer dan dat het oplevert meestal, maar goed... in feite verdien ik wat bij (en leg er vervolgens op toe, haha).

En ik doe nog wel eens tekeningen maken in opdracht, maar daar gaat nu met de kleine teveel tijd in zitten.

4. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Mooi!

5. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ik ben nu bezig met mijn opleiding nagesltyliste. Heb al aardig wat ervaring maar wil nu mijn diploma ervoor halen!

Dus met nagelstyling ;)

6. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

16 nov 2007
    401
    0
    0
    Ik ben bezig met mijn certificaten voor costumiere. En kan al aardig dingen zelf maken en ook tekenen hoe je een rok of blouse zou willen hebben. Heb nog geen enkel certificaat maar wel naaiervaring van ong. 4 jaar. Ook zou ik het leuk vinden om eventueel later als ik heel veel ervaring heb iets met mijn kantkloservaring te doen. Maar dit doe ik nog niet hoor, lijkt me wel leuk, op de goede manier een broek korter maken en dan niet veel rekenen...
    Groetjes,

7. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.682
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik doe af en toe vertaalwerk.Binnenkort hoop ik ook met een webwinkel te beginnen.

8. sivlie

sivlie Lid

26 mrt 2008
    60
    0
    0
    Grafisch vormgever
    Waalwijk
    Hier ook fotografie, vooral portretfotografie en af en toe een bruidsreportage.
    Ik heb een eigen fotostudiotje en heb daar de grootste lol! haha
    Vind het heerlijk om mensen verbaasd te laten zijn over hoe ze over kunnen komen op foto.

Groetjes

9. sivlie

sivlie Lid

26 mrt 2008
    60
    0
    0
    Grafisch vormgever
    Waalwijk
    @pris trouwens hele schattige foto.
    Goed bezig! en oefening baart kunst dus vooral doorgaan.
    (haha lijk Barry Stevens wel)

Voor mijn probeersels kijk maar op mijn website (onderin bij profiel)

Groetjes

10. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Wat ontzettend mooi! Ik wil ook leren! :(

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik maak babymutsjes met de naam erop geborduurd voor 7,50 ;)
    Zie album.

12. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik ben notulist bij gemeentelijke vergaderingen over stedelijke herontwikkeling, herinrichtingen en wijkontwikkeling

13. Pris

Pris Fanatiek lid

Is toch wel t betere werk dit...ach ja als je maar lol hebt :D

14. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    ik hoop binnenkort van mijn hobbie mijn werk te kunnen maken.En dat is fitnessinstructise en wil in de toekomst ook groepslessen gaan geven ipv alleen aan mee te doen

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik klus bij als model, en mijn vriend is fotograaf.
    Dus geen gebrek aan foto's van onze kleine meid ;)

16. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik hoop over een tijdje (als ik wat meer rust gevonden heb) mn kaarten die ik zelf maak (nu erg weinig) te kunnen verkopen.
    ik heb alleen nog geen flauw idee hoe ik dat ga aanpakken.
    verder ben ik wel redelijk creatief en op dit moment maak ik leuke planten bakjes (gevuld).

liefs doris

17. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    ik maakte altijd sieraden

18. Anne81

Anne81 Actief lid

26 nov 2006
    168
    0
    0
    Ik maak schilderijen, ik was eerst begonnen met een schilderij voor onze eigen huiskamer en vanaf dat moment steeds weer wat meer gaan schilderen. en toen kreeg ik eigenlijk zulke leuke reacties en aanmoedigingen dat ik een keer een expositie heb gedaan in het gemeentehuis, was erg leuk! Volgend jaar weer eentje, al is mijn inspiratie op dit moment zo'n beetje nul... maar ik moet toch echt wel weer wat nieuws maken anders heb ik niet veel om op te hangen

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    klussen aan auto's, dus banden monteren, olie vervangen, sportuitlaten eronder lassen, openluchtfilters plaatsen en ook wat dingetjes zoals spoilers etc spuiten :)

ook fotografeer ik bij autoshows en doe ik shoots van getunede autos voor de eigenaren en soms voor een bekend autoblad.

Zoals deze:

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    wij schilderen allebei....maar iedereen vraagt altijd of wij er eentje willen maken...dan zeggen wij is goed...en dan zeggen die mensen wat wil je er voor hebben en dan is het bij ons vaak niets...omdat wij het altijd zo druk hebben en geen tijd hebben doen we het voor niets dan kunnen ze ook niet zeuren over wanneer die af moet zijn!

Maar heb er wel een paar keer 100 euro voor gekregen....alleen moet er eigenlijk maar weer eens mee beginnen!

Deel Deze Pagina