Ik heb thuis een eigen fotostudiootje, waar ik foto's maak van zwangeren, baby's en kinderen. Ik doe dit nog niet zo lang, en echt bijverdienen is het niet (25 euro per fotoshoot) als je kijkt hoeveel tijd ik ermee kwijt ben. Maar ik vind het gewoon heel erg leuk om te doen. Voor wie wat voorbeeldjes wil zien ze staan op mijn hyves: www.jarnosandra.hyves.nl groetjes sandra
hier nog een die het probeert met foto's maken. Heb een studiosetje alleen nog niet de ruimte om echt te kunnen beginnen. Moet eerst de garage ombouwen .... whahaha maar zal dan eerst nog flink wat puin moeten ruimen.
Ik kan me ook aansluiten bij het de fotografen, maar weer een geheel andere kant op. Wij zitten in de rallysport en maken foto's van de deelnemers die meedoen aan een rally en verkopen die dan weer. Hebben beide een Canon 10D
Als hobby naaide ik altijd veel kleding, ook wel op bestelling, maar ik wilde eens wat anders. Nu heb ik een webwinkel waarin ik zelfgemaakte babyproducten aanbied. draagdoeken, wrappers, hangmatjes voor in de box, boxkleden en ik heb ook een borduurmachine dus daar maak ik ook e.e.a. mee.
Normaal kost een behandeling rond de dertig euro. Ligt er aan bij wie je gaat. Bij mij is het dus 15 euro..
Iedereen is daar vrij in natuurlijk. Je legt er behoorlijk wat energie en tijd in, ik ben er toch vrij vaak mee bezig. Je kunt Reiki ook op afstand sturen, meestal word ik gebeld als iemand even een steuntje nodig heeft...en dan stuur ik het meteen. Daar vraag ik niks voor. Kijk, ik ben kapster geweest....als ik iemand knipte kreeg ik daar ook geld voor. Maar het 'kappers-talent' kreeg ik ook van boven....zou het dan ook maar gratis moeten?
@Devilschase Hier een Canon 5D en een Canon 400D die ik dus al een tijdje heb, maar wel lekker is voor reserve. Groetjes
Naast mijn parttime baan run ik een webwinkel in outlet en nieuwe merkbaby- en kinderkleding (maat 50 - maat 98). Dit is echt een uit de hand gelopen hobby. Het begon met de verkoop van overtollige kleertjes voor onze dochter en nu heb ik zo'n 500 artikelen online en een flink aantal bestellingen per week. Het is hartstikke leuk om te doen, maar er gaat wel veel tijd in zitten.
Wat leuk allemaal zeg! Ik zou ook willen dat ik een baan had waar ik mee bij kon beunen of een hobby. Maar ik zou echt niet weten wat! Ik ben namelijk wel erg creatief.
Ik heb van mijn hobby mijn beroep gemaakt. Van kleins af aan maak ik al muziek en nu ben ik muziekjuf op basisscholen en muziekscholen.