Geboren met heel veel en heel lang pekzwart haar. Ook op zijn armpjes, beentjes, rugje en zelfs op zijn kontje (geboren op net geen 35w). Alle haartjes zijn uiteindelijk uitgevallen en nu staat blond/donkerblond haar op zijn hoofdje.
Onze dochter is geboren met een dikke bos donkerbruin (bijna zwart) haar. Inmiddels is het een stuk dunner, donkerblond en in de zon lijkt het zelfs rossig. Precies het haar van haar vader, volgens mijn schoonmoeder haha!
mijn zoon was hartstikke kaal en mijn dochter had een blonde krul boven op haar hoofd,ze zijn nu allebij blond en blauwe ogen ech teen sprookje haha ben benieuwd hoe deze er uit gaat zien
Middenblond, laat ik het zo maar noemen. Het wordt lichter en lichter... zal hij wit worden? Lijkt er wel op! overigens, hij heeft een maand of 1,5 echt zo'n opa kapsel gehad.. werd kaal bovenop en zn lange donkerdere "nesthaar" zat nog langs de onderrand zeg maar. Echt geen gezicht haha! Maar nu zo'n beetje alleen maar "nieuw" haar, nog wel heel kort en dunnig en behoorlijk blond. Gaaf, een blond kereltje met blauwe ogen
Mijn dochtertje werd geboren met zwart haar! Inmiddels is het een stuk lichter geworden, al blijft het behoorlijk donker. Het houdt nu het midden tussen blond en bruin. Maar haar wimpers blijven zwart, prachtig! Mijn dochtertje was iets lichter toen hij geboren werd, maar ook donker. Meer bruin. Al snel scheen het blond op met een rossige gloed, dus ik dacht dat hij blond zou worden. Maar nu zn haar langer wordt lijkt hij alleen maar donkerder te worden...ben heel benieuwd waar dat heen gaat!
Ze is geboren met hetzelfde haar als ik, peper&zout haar of goudblond, net hoe je het noemen wil. Ze heeft dus alle kleuren blond, inclusief wat rode haren. Het kan dus alle kanten nog opgaan met haar.
ons dochtertje had hele donkere haartjes! ook op haar oortjes en haar voorhoofd. Dat is nu weg en haar hoofdhaar is ook dunner geworden. Nu krijgt ze nieuwe haartjes en die zijn ook erg donker. Ik heb blond haar en blauwe ogen mijn man heeft donker haar en bruine ogen. Dus het is echt een verrassing hoe ze er uit gaat zien straks. Haar ogen zijn ook nog blauwig, maar worden nu wel donkerder... :d
Mijn oudste had donkere lange haartjes (is nu hoogblond) en de jongste is met blonde lange haartjes geboren.
Zoon blond Dochter donker haar Grappig want mijn zoon word donkerder en me dochter is lichter kwa haarkleur geworden
ze zijn beiden kaal geboren Nu heeft onze zoon rossig haar net als mama vroeger had en onze dochter is blond net als papa vroeger
ook lange donkere haartjes, maar met kale kop bovenop soort monnikje.. dat heeft best een paar maanden geduurd, uiteindelijk is bijna alles uitgevallen en is het nu donkerblond/lichtbruin