onze eerste had donker haar en ons 2e zoontje, is blond. afgelopen zondag is tie geboren met 37 weken!
Is er toevallig ook bij iemand een kindje geboren met blonde haartjes en dat het steeds donkerder werd? Ons dochtertje is nu 8 weken en word steeds rossiger/goud blond Ben zo benieuwd wat dat dan word rossig of uiteindelijk toch blond?
onze klein is geboren met ene heel klein beetje rossig licht haar, steeds gedacht dat ie wta rood zou worden maar word steeds blonder en gaat het eindelijk na 7 maandjes ene beetje groeien
Onze jongen is ook met redelijk blond haar geboren maar het wordt steeds rossiger. Geen idee welke kant het op gaat!
Onze man is geboren met pikzwart haar, zo gaaf! Uiteindelijk is het nu middenbruin maar wordt weer donkerder. Papa is zelf donkerbruin en ik donkerblond.
Mijn zoon is geboren met bruin haar daarna werd het rossig en nu blond! Mijn dochter heeft al vanaf haar geboorte roodblond haar wenkbrauwen en wimpers zijn heel licht blond dus denk dat ze die kant opgaat
Onze knul is geboren met donkerblond/bruin, veel en lang haar en het haar was stijl. Nu is het een echte krullenbol (zo schattig!) en wordt met de dag lichter blond met een gouden / rossige gloed...
Donkerbruine haartjes met hier en daar een krul. Nu heeft die een natuurlijke hanenkam met bovenop zijn hoofd enorm veel krullen, nog steeds donkerbruin. Met natuurlijke hanenkam bedoel ik dat het zelf zo "gegroeid" is door het liggen etc, we hebben er zelf met geen schaar bij gezeten