We gaan verhuizen, het duurt nog even voor we de sleutel krijgen maar nu is de saus in de aanbieding. In ons oude huis hebben we roomwit (de lichte ral, 9010) maar deze vinden we net iets te gelig. Nu twijfel ik of we voor gewoon super witte saus zullen gaan. Wat zijn jullie ervaringen? Wordt dit te kil? Of is het voor het plafond goed en dan toch en iets warmere tint wit op de muren? Andere tips?
Wij gaan dit weekend aan de slag en wordt 9010. Wit wit zouden we te wit vonden. Je het ook 9001 is met beige ondertoon ipv wit.
Wij hebben hier 9010 op de muren, ook omdat we wit te wit vonden. Ik vind het niet storend wat kleur betreft en vind het gele erg meevallen. Wij zijn erg tevreden over de kleur.
Wij hebben nuance wit gekocht bij gamma. Sorry weet het merk even niet maar deze is niet spierwit en ook niet geel( vorige was Kenya wit die was gelig, was ik ook zat)
Wij hebben roomwit van gamma eigen merk!! Ik vindt het echt een super kleur. Helemaal wit heb ik ook wel eens gehad in een ver verleden maar ik vindt het erg snel gaan vervelen! Succes
Ik heb wel wit wit .. Ik vind room en wat ook afschuwelijk. Moet wel zeggen dat al m'n meubels wit en grijs zijn
Witwit... Zowel t plafond als de muren. En 1 muur is knalknalpaars. Ook op de slaapkamers witwit. Heerlijk, lekker fris. Ik vind dat romige altijd een beetje muf eruit zien.
wit-wit zou ik nooit kiezen, zo kil en heel erg snel "viezig" ik zou dan voro net off white gaan (dus een tintje minder zeg maar) as je echt naar roomwit gaat word het idd een beetje gelig dat moet je smaak zijn en bij je huis passen e.d. Wij hebben de plafonds echt wit en de muren gebroken wit (echt roomwit zeg maar) maar dat komt ook omdat wij veel bruintinten in onze verdere interieur hebben als we dat niet zouden hebben zou ik dat niet snel doen.
Wij hebben RAL 9001, al was dat een foutje. Had bij het kopen van de eerste emmer latex niet goed opgelet, wilde 9000 hebben. Komt wel als we alles opnieuw gaan verven.
Hier is het witter dan wit. Mijn man heeft de deur in de woonkamer pas geverfd en de verkleerde kleur wit gekocht, het lijkt bijna gelig, zo lelijk. Die moet dus opnieuw geverfd worden. Voordeel is dat wij niet roken in huis, dus we hoeven niet elk jaar weer aan de slag.
Wij hebben wit-staaltjes vergeleken en zijn voor een wit gegaan met een miniem tintje groen. Het is dus meer een grijs-wit als een geel-wit. Heb weken met die staaltjes rondgelopen en bij andere mensen tegen de muren gehouden om een goed beeld te krijgen.
Wij hebben warm wit weet even het nummer niet meer, het lijkt gewoon wit maar als je er iets echt wits naast houd zie je wel degelijk verschil.
Hier ook witwit! We hebben 1 muur behangen met een funky behangetje en 1 muur is grijs. De plafonds in alle ruimtes zijn echt spierwit. Persoonlijk vind ik die gelige ondertoontjes niet zo mooi, wordt snel muffig in mijn ogen