Hallo Dames, ik heb nog niet alle berichten doorgelezen (zal ik zo even doen) maar ook hier laaide die discussie hoog en lang op..ik was er gewoon uit principe op tegen, maar na lang wikken en wegen heeft mijn dochter vorig jaar voor haar 10e verjaardag..volkomen tegen haar verwachting in trouwens ...een mobieltje gekregen, met 20 euro start tegoed...en dat beltegoed was pas 2 weken terug op. Ze heeft er dus meer dan een jaar mee gedaan!! Gaat er echt super verantwoordelijk mee om, eigenlijk gebruikt ze de camera en mp3 functie het meest...hier en daar een smsje sturen, maar het voornaamste: ik kan haar bellen en vind dat wel o zo fijn
Mijn dochter had ook een mobieltje toen ze 3 jaar was...inderdaad, een oude van mij, geweldig vond ze dat ding. Uiteraard deed 'ie het niet echt, maar je knuffels en oma bellen ging prima in haar beleving. Ze zitten op de Vrije School en gelukkig krijgen bijna alle kinderen pas een echte als ze 12 worden. Ze heeft nu dan dus een heuse werkende telefoon sinds 3 maanden en ze speelt meer met het ding dan dat ze ooit belt, want dat is zonde van het beltegoed!