Onze kleine ligt nu uiteraard nog in de kinderwagen. Nu wil ik wel graag weten van af welke maanden/leeftijd kan de kleine in de wandelwagen? Iemand tips, groetjes lucky.
Het is verstandig om je kindje zo lang mogelijk in de kinderwagen te laten, dit i.v.m. belasting van het ruggetje omdat de buggy (wandelwagen) een zittende stand is. Mijn zoontje ging er met 7 maanden in.
Ik heb Nova afgelopen week in de wandelwagen gedaan. Ten eerste vond ik de kinderwagen bak al vrij klein worden en ik heb echt geen groot beebje. Verder wilde ze er ook echt niet meer in. Ze wil graag dingen zien. Ik had er al een tijdje vaker in de Maxi Cosi op het onderstel en daar ligt ze zeker niet plat in. M'n wandelwagen (Mutsy) kan trouwens wel bijna helemaal plat. Ze ligt nog in de voetenzak ook. Het ziet er ook erg comfortabel uit als ze erin ligt. Volgens mij veel lekkerder als de bak.
Ik lees even mee Hier liggen ze nu nog lekker in de wagenbakken, maar ze beginnen er wel genoeg van te krijgen heb ik het idee. Maar ik vind ze er nog zo lekker in liggen . Dus ik doe de kappen wat naar beneden, zodat ze wat meer zicht hebben. Maar net zo vaak gaan ze liggen slapen, dus dan doe ik de kappen weer normaal.
Mijn dochtertje is sinds vorige week over naar de wandelwagen. Ze is 8,5 kilo en 70 cm. Ze paste nog wel in de wagenbak (bugaboo) maar krijste alles bij elkaar zodra ik in winkels was. Nu kijkt ze heerlijk om zich heen.
verschillend, wij gingen met Levy voor het eerst op vakantie toen hij 6 mnd was en toen namen wij hem mee in de buggy (kon helemaal plat)... maar ook daarvoor als we gingen winkelen nam ik hem vaak genoeg in de buggy mee omdat hij en daar heel goed in lag (comfortabel) dmv een dekentje...en omdat het natuurlijk ff wat makkelijker en wat minder ruimte in beslag nemend loopt
hier ook een mutsy en sinds een week in het wandelwagegedeelte. ik heb em zo plat mogelijk. en hij vind het prima zo te zien. lekker kijken.
toevallig gisteren een ( 5 standen)buggy gekocht en zolang je er geen hele afstanden mee doet, waarom niet... heb haar gisteren lekker makkelijk even meegenomen in de buggy naar de buurvrouw halverwege in de straat, en ze vond het prachtig ze kan nu tenminste meekijken wat er allemaal om haar heen gebeurt...