Hallo, Ook al duurt het nog even voor ze erin kan , ik ben toch al een beetje op zoek naar een autostoeltje vanaf 9 maanden. Nu heb ik op een online winkel een maxi cosi priori sps bjorn gezien voor 125 euro ( zwart met grijs) Nu weet ik dat ze normaal vrij prijzig zijn, maar ik vroeg me af of dit echt een goede aanbieding is of dat er nog weleens betere zijn? Iemand die dit weet of zal ik deze meteen moeten bestellen? Groetjes Debby
ik zou persoonlijk niet zo gauw een autostoel op marktplaats kopen, want je weet nooit of er een keer wat mee gebeurd is.. binnenkort malle mama dagen bij prenatal misschien kun je dan je slag slaan
sorry normaal zijn ze 269,- maar dan heb je de tobi. de priori is het model voor de tobi dus ik denk dat je dan een goede koop doet. wij hebben ook de priori en dat is een fijne stoel
Hallo, Ben nieuw hier en mijn naam is michel en de trotse vader van mike 5 maand. Nu willen wij een keer een autostoeltje kopen. Van wanneer mag mike in zo een stoeltje? Mike ligt qua alles best wel wat voor. is inmiddels al 8 kilo en 69 cm. We hebben bij halfords een leuke stoeltje gezien van 89 euro maar er staat bij vanaf 9 kilo (9 maand). Stel mike is over een dikke maand (dan is hij een half jaar) al 9 kilo mag hij er dan in? Ben vrij nieuw op dit gebied dus ik vraag maar raak
Mike in principe kan je kindje in de Maxi Cosi blijven totdat zijn hoofdje erbovenuit steekt. Dan mag hij over. Of dus bij 9 maanden. maar een goede aanbieding kun je altijd halen toch. Bedoel hij groeit er toch in. En Deb het is een goede aanbieding, maar kijk ook eens bij burgerhout superstores. tenminste als je in de buurt van Rotterdam of Sliedrecht woont. Zij hebben vaak Maxicosi autostoeltjes in de aanbieding voor 89 euro
Zo lang mogelijk in de baby autostoel, daar zitten ze achterstevoren in en dat is veilig. Maar als hun hoofd erbovenuit groeit, is het niet meer veilig. Wij hebben hem bij babyonline gekocht, de maxicosi SPS is de oudere versie dan de Tobi, maar een stuk goedkoper.
En het kindje moet ook goed kunnen zitten voor een 2e fase stoeltje. Ik denk daarom minimaal 9 maanden. Als de kleine echt te groot wordt (oren naast de rand), voordat hij over kan, zou je nog kunnen kijken naar 2e fase stoeltjes die ook achterstevoren en in ligstand geplaatst kunnen worden. Daar moeten een paar types van zijn.. Of een 1-2 combistoel.. Bij de anwb/kassa/consumentenbond hebben ze regelmatig een test. Misschien is daar iets uit te halen qua kwaliteit..
hallo Ons zoontje Sem is ook aan de grote kant en past ook niet meer in zijn maxicosi. Hy zat er helemaal geperst in en kwam er ook met zijn oortjes nu boven uit Hy is pas 5 maanden en twee weken en we zijn dus moeten overstappen op een autostoeltje Dit hebben we gekocht bij heuts in Maastricht voor 50,00 euro en kun je in 5 standen verstellen hy staat dan ook helemaal in de ligstand en de stoel is van 0 t/m 18 kilo