Hoi hoi! Ons meisje is gisteren 6 maanden geweest. Nu was ik vandaag met haar aan het wandelen, maar ze kan echt niet langer in de kinderwagenbak liggen. Ze lag met haar hoofd tegen de bovenkant. (Musty Transporter hebben wij en deze blijken een kleine kinderwagenbak te hebben). Nu hebben wij net de wandelwagen opgezet. Ik was benieuwd met hoeveel maanden jullie kindje in de wandelwagen zat?
Ik heb de mutsy slider en heb had nog even gekund maar heb haar met 7 maanden in de wandelwagen en dan niet helemaal plat maar ietsje omhoog. Ze kan nog niet zelf zitten nl.
Ons meisje kan ook nog niet zelfstandig zitten, maar als je de bandjes stevig aantrekt, zit ze recht. Was eerst bang dat het niet goed voor haar ruggetje zou zijn, maar ze zit ook heel iets rechtop, zo ze nu zit, lijkt het me niet slecht voor haar ruggetje.
Ik heb haar vorige week voor het eerst erin gezet. Ons meisje kan al een tijdje stevig zitten maar nog niet los. Ik vond het wel tijd worden, kan ze mooi alles zien Overigens wel in een halve ligstand (middelste stand bij ons)
Heb een mutsy 4-rider en ze is vorige maand over gegaan, dus met 5 mnd. Gewoon plat, in de bak lag ze gewoon niet lekker met een winterjas en dekentjes.
Ik had het met 5,5 maand gedaan, omdat meneer de kinderwagenbak doorkroop. Wel geheel plat kon de kinderwagen inzet. Hij kon toen nog niet zitten, maar hij hing aan de rand zich omhoog te trekken dat het gewoon onveilig werd.
Stef is sinds vorige week over naar de wandelwagen. De reiswieg kon écht niet meer. Stef vind het prachtig hoor om zo de wijde wereld in te kijken. En als hij moe is, valt hij gewoon lekker in slaap.