Met welke leeftijd van jullie kleintje zijn jullie weer begonnen voor nr 2 of meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meissie86, 1 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavannyla

26 aug 2015
    14
    0
    0
    zuidholland
    Onze dochter is net een jaar, en gister positied getest. Had al best eerder gewild. Heerlijk zo dicht op elkaar.
    Voor je lichaam schijnt een jaar ertussen wel beter te zijn maar ach wij wilde gewoon niet wachten!
    Hopelijk is het snel raak als jullie zo ver zijn!

2. JellaBean

JellaBean Actief lid

20 nov 2014
    193
    0
    16
    Brabant
    Ons zoontje wordt al bijna 6. Niet onze eigen keuze helaas. Ik heb een redelijk zieke man, dus we durfden het nooit aan, maar wilden allebei wel nog heel graag. We gaan er nu dus voor ook al zal het niet altijd makkelijk zijn. Wij zelf zijn nu 35 en 36. Dat was qua leeftijd bij ons voor mij ook de max om er nog aan te beginnen, maar dat is persoonlijk. Ben benieuwd of onze wens nog in vervulling mag gaan.

3. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heftig meid! Mijn zus heeft een vergelijkbaar verhaal, de eerste met 27+6 geboren. De eerste was nog maar goed en wel thuis toen ze zwanger bleek van de tweede. Met 20 weken lag ze alweer met weeën in het ziekenhuis maar uiteindelijk heeft ze het tot 35 weken gered. Er zit bij hen 11 maanden tussen.

Wij wilden er zelf ook meteen weer voor gaan maar de natuur besliste anders, ik werd pas na ruim een half jaar weer ongesteld en heb nog een miskraam gehad tussendoor. Nu zal er net geen 2 jaar tussen zitten en misschien is het wel beter zo!

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Met 9 maanden flinke babykriebels, maar om praktische redenen (verhuizing, nieuwe baan e.d.) gewacht tot 15 maanden. Meteen raak. Tussen 1e en 2e zit nu 2 jaar en 4 dgn.

Met 3e bewust gewacht tot andere 2 op school zaten.

5. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Hij is nu 3 en als kleine geboren wordt is de oudste 3 jaar en 6 maanden 😁 en vind dit al best pittig zo met zwanger zijn

6. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Tussen de eerste en tweede zit 4 jaar, tussen de tweede en derde straks twee jaar en negen maanden! Ben benieuwd😄 het wordt in iedergeval heeeel gezellig😊

7. Lisa28

Lisa28 Lid

21 jun 2014
    73
    0
    6
    Vanaf dat de eerste ongeveer 15 maanden was. (is nu 18 maand)

8. Elyn

Elyn Actief lid

3 feb 2013
    103
    0
    16
    NULL
    Overijssel
    Dinsdag gestopt met de pil. Zoon is 1 jr en ruim 9 maand. Spannend weer!

Deel Deze Pagina