met welke leeftijd zit/zat jouw kindje in een babyschommel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wensdroom, 2 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    hoe oud waren/zijn jullie kindjes als ze voor het eerst op een babyschommel kunnen/gaan?. we hebben een leuk speeltoestel gekregen en ik ben aan het kijken naar een babyschommel 2 in 1 of 3 in 1 om eraan te hangen voor mijn dochtertje. Ik ben benieuwd met welke leeftijden kindjes van dit soort schommels gebruik zijn /gaan maken bij jullie. en voor welk type schommeltje jullie hebben gekozen en waarom?
    graag jullie reacties.

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Bedoel je zo'n elektrisch ding of een echte schommel?

Want een echte schommel hebben we nog niet gebruikt. In zo'n babyschommel ging ze er wel al vroeg in, maar dan voor max 10-15 min.
    We hebben voor onze tweede een andere gekocht die platter kan. De eerste kon niet plat genoeg, slecht voor rug en heupen.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Zo'n elektrisch ding nooit. En als je zo'n schommel voor buiten bedoeld, waar je een ruggesteun en iets tussen de beentjes hebt, dan met een maand of 10

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier was hij ruim een jaar, maar dat ging ook samen met het seizoen. Als je kindje stabiel genoeg zit om mee op de fiets te mogen, kunnen ze ook in een buiten babyschommel lijkt mij..

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Toen ze zelf kon zitten: 8,5 maand bij de jongste bijv. Zachtjes schommelen vond ze geweldig :)

6. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij opa en oma wat eerder dan ikzelf zou hebben gedaan. Maar ik zou zeggen als ze op de fiets mee kunnen en dan gewoon rustig aan:)

7. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ik bedoel inderdaad een schommel voor buiten met rugsteunen en iets tussen de beentje, niet zo'n elektrisch schommel ding.

8. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als ik dit zo lees denk ik dat we maar een schommel voor haar moeten zoeken buiten :D

Ze vindt een wip heel leuk (niet zo'n baby wipstoeltje, maar een soort hobbelschaap waar ze in zit, doet ze zelf hobbelen zo schattig)

9. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Mijn dochter kon al vrij jong goed zitten. Ze zit er vanaf 8 maanden in. Ik heb een babystoeltje, dus geen 2 of 3 in 1. Het is best een groot stoeltje waar ze voorlopig nog in past en er zit een riempje in.

10. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    De jongste met zes maand
    de oudste met negen maand.
    Beide vinden het prachtig

11. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    dames bedankt allemaal voor jullie reacties. ik ga binnenkort zeker kijken voor een schommel wat voor schommel hebben jullie en waarom heb je voor dat soort schommel gekozen?

12. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ik heb deze :)

13. tuc

tuc Niet meer actief

Wij hadden de 123 van little tikes

14. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wij de 123 van Bart Smit :)

15. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Onze oudste zat voor het eerst in een schommel toen hij een maand of 8 was, op vakantie op een camping. Hij vond het zo leuk dat we er toen thuis ook een gekocht hebben. Die gebruiken we nu nog voor de jongste, echt superleuk. Wij hebben dezelfde als Lycka

16. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    allemaal weer bedankt voor julle reactie. bij de gene die een 3 in 1 hebben zit daar ook nog een riempje bij in?

17. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    wij hebben een schommel buiten, met een 3-in-1 stoeltje.
    de draak zat er vanaf 11 maand in (toen heeft ie um gekregen), en hij vind het heerlijk.
    bij ons stoeltje zit er inderdaad een riempje in om ze extra vast te maken, maar in principe zit hij al vast genoeg in het stoeltje zelf.

Deel Deze Pagina