hoe oud waren/zijn jullie kindjes als ze voor het eerst op een babyschommel kunnen/gaan?. we hebben een leuk speeltoestel gekregen en ik ben aan het kijken naar een babyschommel 2 in 1 of 3 in 1 om eraan te hangen voor mijn dochtertje. Ik ben benieuwd met welke leeftijden kindjes van dit soort schommels gebruik zijn /gaan maken bij jullie. en voor welk type schommeltje jullie hebben gekozen en waarom? graag jullie reacties.
Bedoel je zo'n elektrisch ding of een echte schommel? Want een echte schommel hebben we nog niet gebruikt. In zo'n babyschommel ging ze er wel al vroeg in, maar dan voor max 10-15 min. We hebben voor onze tweede een andere gekocht die platter kan. De eerste kon niet plat genoeg, slecht voor rug en heupen.
Zo'n elektrisch ding nooit. En als je zo'n schommel voor buiten bedoeld, waar je een ruggesteun en iets tussen de beentjes hebt, dan met een maand of 10
Hier was hij ruim een jaar, maar dat ging ook samen met het seizoen. Als je kindje stabiel genoeg zit om mee op de fiets te mogen, kunnen ze ook in een buiten babyschommel lijkt mij..
Bij opa en oma wat eerder dan ikzelf zou hebben gedaan. Maar ik zou zeggen als ze op de fiets mee kunnen en dan gewoon rustig aan
ik bedoel inderdaad een schommel voor buiten met rugsteunen en iets tussen de beentje, niet zo'n elektrisch schommel ding.
Als ik dit zo lees denk ik dat we maar een schommel voor haar moeten zoeken buiten Ze vindt een wip heel leuk (niet zo'n baby wipstoeltje, maar een soort hobbelschaap waar ze in zit, doet ze zelf hobbelen zo schattig)
Mijn dochter kon al vrij jong goed zitten. Ze zit er vanaf 8 maanden in. Ik heb een babystoeltje, dus geen 2 of 3 in 1. Het is best een groot stoeltje waar ze voorlopig nog in past en er zit een riempje in.
dames bedankt allemaal voor jullie reacties. ik ga binnenkort zeker kijken voor een schommel wat voor schommel hebben jullie en waarom heb je voor dat soort schommel gekozen?
Onze oudste zat voor het eerst in een schommel toen hij een maand of 8 was, op vakantie op een camping. Hij vond het zo leuk dat we er toen thuis ook een gekocht hebben. Die gebruiken we nu nog voor de jongste, echt superleuk. Wij hebben dezelfde als Lycka
allemaal weer bedankt voor julle reactie. bij de gene die een 3 in 1 hebben zit daar ook nog een riempje bij in?
wij hebben een schommel buiten, met een 3-in-1 stoeltje. de draak zat er vanaf 11 maand in (toen heeft ie um gekregen), en hij vind het heerlijk. bij ons stoeltje zit er inderdaad een riempje in om ze extra vast te maken, maar in principe zit hij al vast genoeg in het stoeltje zelf.