Ons zoontje wil zins een paar weken niet meer smiddags slapen. Hier door is hij savonds hartstikke moe. Soms helemaal overstuur en wil niks. Word ook erg vroeg wakker en wil niet meer slapen nu dacht ik om misschien een muziekje te koppen om hem te helpen in te slapen of Sterre hemel. Heeft iemand er een die goed werk of aan te bevelen is? Of andere tips om hem weer in te laten slapen
https://www.factoryprices.nl/product/alecto-bc120-babyprojector-52459.html Ik heb deze voor mijn dochter. Ideaal ding. Ze wil absoluut geen andere.
Ja, deze hebben wij ook, superding! Meerdere muziekjes mogelijk en ook meerdere projecties, dan kun je nog eens variëren.
Misschien net een overgang waar je even door moet. Als hij nieet slaapt hoe laat is hij dan wakker? Onze uk is bijna 2.5 en mag overdag niet meer dan 1 uur slapen anders ligt hij snachts wakker. Nadeel hij is vroeg wakker, 5 uur! Hij is dan ook echt wakker en dan helpt een muziekje echt niet meer. We houden het nog even zo vol, in oktober gaat hij naar de peuterspeelgroep en misschien dat hij dan beter gaat slapen. Hoe lang slaapt hij nu overdag en misschien anders ook inkorten.
Als hij overdag niet slaapt is hij meestal voor 6 uur wakker en ook echt wakker. Wil smiddags dan soms nog steeds niet slapen maar als dat twee dagen zo gaat valt hij dag drie zo wat om van de slaap.