Hallo, Mijn tweeling (2 meiden) word 2 mei alweer 1! *waarblijftdetijd* Dat moet natuurlijk een knal feest worden! ♥ Hebben jullie nog leuke tips? Versiering, uitnodiging, hapjes, taart enz. Ik vind het wel leuk om iets "extra's" te doen/hebben. Ze worden maar 1x 1 natuurlijk Ook zoek ik leuke voorleesboekjes en speelgoed waar ze echt iets mee kunnen, zodat ze geen onzin dingen krijgen' Tips? Jullie zouden me erg helpen
Ik heb met de verjaardag van onze zoon speelgoed gevraagd waar hij nu intresse in heeft en ook als hij wat ouder is. Oa leesboekjes Duplo (dierentuin serie) Little people Buitenspeelgoed (zandbak/zwembadjes/emmertje schep etc) Cadeaubonnen voor eerste schoentjes (specifieke winkel doorgeven) Van ons heeft hij een smart trike gekregen, hij is er gek op!! Wij hadden op lijstje.nl zijn lijstje staan en deze link op de uitnodiging gezet. De uitnodiging had ik gemaakt van foto's van mijn zoon waarop hij voor het eerste een cupcake met slagroom krijgt. Had hem mooie kleertjes aangegeven en hem gewoon die cupcake in z'n handjes gegeven. Geweldige foto's!! Heerlijke cake smash haha.. Veel leuke reactie's op gehad ook! Taart hebben we op zijn echte verjaardag speciaal laten maken in het baby tv thema met zijn naam erop, idem mep taartje in zelfde thema en zachtere vulling. Op het grote feest een foto taart besteld. Hier een geslaagde 1e verjaardag gehad, met een hartstikke gelukkige dreumes als resultaat! Veel plezier met voorbereiden!
Bekijk bijlage 310701 Is foto v foto van mijn zoon zijn uitnodiging.. Krijg hem alleen niet recht.. Zit op i pad..
Hier ook een lieverd die bijna 1 wordt. Wij gaan waarschijnlijk voor bumba thema versiering en taart. Ik wil graag de bumba trommel kopen, iets met autotjes en bij het cb vond hij zo een rek heel leuk waar je kralen moet verplaatsen op van die bogen.
Hier ook uitnodegingen gemaakt met daarop een lijstje via gratisverlanglijstje.nl met ideeen en tips voor de visite. Jip en janneke taart van de hema, geen mep taartje (vind dat zon onzin) maar das aan jezelf verder gewoon zoals op elke verjaardag, wel extra versierd enzo. En vooral de knakworstjes vielen erg in de smaak bij de kleine dame! Na afloop kregen de kindjes een dikkiedik koekje in een papieren koekiemonster hoofd mee naar huis. Van mij kreeg ze een loop fietsje en verder heeft ze nog (ff denken) een skippy koe boekjes Bad speeltjes dieren laptop Speel taje met muziek bal Stapel bekers electrische muziek kever tanden doosje en nog wat dingentjes gehad. wat erg fijn was is dat ik op de uitnodeging had gezegd wanneer Yara sliep zodat de visite daar rekening mee kon houden.
Theepot van fisher price Koektrommel ook fishrr price Zo hebeen ze hele series met geluid enz. Herl educatief en leuk. De theepot is rose zingt teld zitten gebakjes bij met vormen enz. Hier echt veel gebruikt.
https://m.bol.com/nl/p/fisher-price-laugh-learn-spelenderwijs-leren-theeservies/1004004007093971/ Hier link erna
https://m.bol.com/nl/p/fisher-price-laugh-n-learn-grappige-geluiden-picknick/1004004011372829/?icid=po_pie_mobiel_product_product
Mijn dochter is vorige week 1 geworden. Ik heb echt een hekel aan speelgoed wat geluid maakt, dat kreeg ze ook gelukkig niet. Van ons heeft ze een houten poppenwagen gekregen. Van een vriendin een pop. Verder houten puzzels, houten trein, badje voor buiten, en nog meer houten speelgoed. Met je tweeling kan je misschien kijken naar twee poppen en een wagen ofzo? En boekjes inderdaad, jip en janneke en veel boekjes met van die uitklap plaatjes en uitschuif blaadjes. Groot succes en heel leuk om te zien. Allergrootste favoriet is van gonnie het gansje speelt verstoppertje. Muziekinstrumentjes vind ik dan wel weer leuke geluidmakers, tamboerijn, sambabal, trommeltje. Erg leuk om haar te zien swingen met de instrumenten. Ow ja, ook hebben we een paar mensen geld gevraagd, daar hebben we een dierentuin abonnement van gekocht. Uitnodiging heb ik een collage gemaakt met een foto van iedere maand. Taart heb ik samen met een vriendin gemaakt, heel gaaf in het thma van het geboortekaartje. Een boom met uiltjes. Bovenop een grote uil die ze als eerste mocht stuk maken. Geen apart meppertje, maar gewoon een deel van de taart dus.
Hier heeft ze o.a. de boerderij van Little People gehad, speelt ze nu nog mee. Verder een vormenstoof, boekjes, duplo, skippykoe, bal. Die skippykoe vindt ze nu pas echt leuk trouwens. Ik had een Nijntje taart, Nijntje vond ze zo leuk toen! Dit jaar wordt het Kikker en zijn vriendjes, dat is nu helemaal hot hier in huis.
Ik lees mee -Armbandje evt met naam erop is leuk -Eenvoudige (houten) puzzel - Stapelen bekers/ blokken - boekjes - loopkar -pop evt met wagen