Bedankt voor de tips. Ik zal eens even naar de winkel gaan om minstens een concealer te kopen. En ik moet toch nog naar de Douglas voor een geur voor manlief, misschien direct maar even langsgaan voor make up advies daar.
Ik denk niet dat foundation je probleem is... Ik denk eerder aan je basis. Gebruik je een goede dagcreme met daarna een primer? Dat zorgt ervoor dat de boel beter blijft zitten. Daarnaast is de manier van aanbrengen ook van belang. Ik gebruik hier een beauty blender voor. Als dit allemaal goed zit kom je een heel eind.
Ik gebruik een simpele Kruidvat primer en daar overheen een bb Cream van Chanel. Gewoon een fris, egaal gezicht. Dat frisse komt echt door de primer.
Ik heb ook rode vlekken in mijn gezicht en gebruik groene primer van smashbox. Daarover heen doe ik foundation. Dan blijft her de hele dag mooi egaal
Ik gebruik ook eerst een crème en daarna een primer en hoef dan niet eens een foundation te gebruiken maar poeder gewoon met een fond de teint. Lekker makkelijk en snel.
ik las toevallig mee...gebruik al jaren foundation van chanel...naar volle tevredenheid....maar lees nu over een primer...wat is dat??? ik gebruik een lichte dagcreme onder mn foundation....
Ik had ook geen idee wat een primer is. Ben het eens gaan opzoeken. Hier wordt het duidelijk uitgelegd; Beauty for dummies - (foundation) primer - Beautyscene Ik ben nu ook wel geinteresseerd.
Bedankt voor de reactie"s. Volgensmij begin ik bij de basis al verkeerd. Waar moet ik mee beginnen bijv een dagcreme ? Dan concesler en dan een foundation ? En moet ik ook mijn huid bijv eens in de zoveel tijd scrubben oid ?
1) Dagcreme 2) Primer 3) Foundation 4) Concealer - indien nodig 5) Poeder 6) Wenkbrauwen 7) Oogschaduw/oogpotlood 8) Mascara 9) Blush 10) Lipstick/Lipgloss In 12 stappen een mooie makeup! • IM Makeup
Deze heb ik ook, echt onmisbaar onder de foundation! Daarna meekleurende Foundation van Lancome en een matte losse poeder als finish. Heel belangrijk is het trouwens ook om een goede dagcrème onder de make up te gebruiken. Dat voorkomt dat de foundation gelijk in je huid trekt en opdroogt.
Ik heb de primer van Obagi, zit ook een spf in. Deze hieronder, dat is ook mijn dagcrème. Echt super fijn spul. ZO Skin Health Oclipse primer sunscreen SPF30 - Beautyscene
Ik gebruik de niveau aftershave balsem als primer. Heb al vele geprobeerd en deze bevalt mij erg goed. Ik gebruik een serum onder mijn dagcreme, Chanel le Lift, en moisture surge van Clinique als dagcreme. Daarover de primer, foundation, concelear. Dan afpoeieren met de poeder van Mac.
Ik scrub mijn huid 1x in de week. Verder is mijn volgorde 1. Dagcreme 2. Primer 3. Foundation welke ik mix met vitamine e olie 4. Concealer 5. Poeder 6. Blush
Dit vond ik toch wel De tip! Ooit was ik een makeup tutorial aan het kijken van nikkitutorials en zijn gaf dit als tip en toevallig hadden we dit staan ( mijn man gebruikte de niveau aftershave balm) en sindsdien kan ik niet meer zonder. Beste primer die k ooit heb gebruikt. Dus als je man dat toevallig hebt staan, probeer t eens uit. Daaronder uiteraard wel je gewone huidverzorging gebruiken, dan de primer en als laatste je foundation.
Helaas had mijn man deze niet maar heb de nivea aftershave balsem gekocht. Voor de prijs wil ik het wel gokken en anders is die voor manlief. Maar voor nu moet die er afblijven Ghihi. De Chanel Le lift is me wel erg prijzig die laat ik maar even zitten. Heb ik dat al nodig met 27 jaar? Als ik alleen afpoeder krijg ik dan niet een Heel mat gezicht wat onnatuurlijk lijkt?