Mijn titel zegt het al, hebben jullie ervaring met het bestellen via Wish of Ali express? (Zowel goed of slecht ervaringen)
Mijn ervaringen zijn over het algemeen wel goed van AliExpress... Tip: ik bestel meestal dingen waar al foto's bij de reviews staan, zo kun je beter zien wat je kunt verwachten
Over Ali loopt al een heel uitgebreid topic; http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/596300-verwachten-aliexpress.html
Oké, zal die even doorlezen. Maar hoe zit het met Wish? Heb al enkele dingen gezien bij beide, en in het winkelmandje maar vraag me toch af hoe anderen het ervaren. (vandaar)
Ik bestel regelmatig bij wish En eigenlijk is het gewoon redelijk hetzelfde als Ali.. maar ik vind de app iets gezelliger van wish makkelijker
Heb alles gehad en 2x iets kapot en daarvan netjes geld terug. Je kunt het ook echt volgen waar het is in hun track en trace ding
Ik heb al vaak bij wish besteld. Je kan betalen via ideal en paypal. Alles goed aangekomen. Laatste keer best snel. Je kan je pakketje volgen via track en trace. Vind het persoonlijk beter dan alie, daar kom ik echt niet uit hahahaha zie soms prijzen staan waarvan ik echt denk nou ja wat duur zeg. Geef mij maar wish 😊
Je kan via paypal of ideal maar stel er gebeurd iets het raakt kwijt oid zeiden ze tegen mij als je betaalt met paypal krijg je het bedrag terug en ideal niet
Al bij beide veel gekocht, verslaving, en altijd goed gekomen. Of het komt netjes aan. Of ik krijg mijn geld terug. Nog nooit gedoe mee gehad.
Hier hetzelfde, alleen koop ik in verhouding veel meer bij ali. Ze hebben nagenoeg dezelfde producten, alleen heeft wish verzendkosten en ali zelden, en kun je dat uitzetten. Meestal vergelijk ik waar het, het goedkoopst is. Ik betaal met creditcard.
Ik bestel regelmatig bij aliexpress. Nog nooit problemen mee gehad. Het beste wat je kunt doen is bestellen bij de verkoper met de meeste reviews en goede ervaringen. Vaak kun je bij de reviews ook product foto's van andere mensen bekijken. Helaas zelf geen ervaring met wish, mijn man wel! Hij vind de site van wish veel leuker eruit zien, alleen betaal je bij wish voor ieder product verzendkosten (vind dat persoonlijk wel jammer). Mijn man had daar eens 2 producten tegelijk besteld. 1 kwam na een week al binnen en het andere pas na 3 maanden.
Ik heb één keer iets bij Wish besteld. Dat ging prima, ik kreeg het product (een trui) alleen in een andere kleur dan ik besteld had. Nou ja, die kleur vond ik ook wel leuk. Ik heb hem niet teruggestuurd.
Ik bestel regelmatig wat bij wish, bevalt me prima. Het enige nadeel is dat je voor elk product afzonderlijk verzendkosten betaalt maar dat is meestal ook niet zo heel veel. Eén keer iets in een verkeerde kleur gekregen en netjes mijn geld terug gehad, en het product mocht ik houden.
1,5 week geleden voor het eerst besteld bij Ali, benieuwd hoe of wat. Zwart/witte foam tegelmat met Batman er op🙈 (Voor de kids) en nog wat dingen overigens alleen besteld als ik foto's van de ontvangen artikelen bij de reviews zag staan. Ben benieuwd wanneer het binnen komt.
Ik bestel regelmatig bij Wish en Mama. Met name speldjes voor m'n dochter en andere hebbedingetjes. Je moet soms wel geduld hebben Twee keer iets niet ontvangen, geld terug zonder problemen! Ik ben fan!