vlees sinds kort in de roomboter voor bakken en braden, omdat ik zo weinig mogelijk chemische toevoegingen wil. Andere dingen in olijfolie of bertolli vloeibare boter.
alles in olijfolie, behalve biefstuk en sommige andere vlees soorten daar gebruik ik bak en braad voor.
Ik bak altijd aardappeltjes in croma worden ze lekkerbruin in het is het proberen waard. Dus ik bak vlees,aardappelen en eieren in croma. niet de vloeibare gewoon die pakjes. Wokgroente in zonnebloemolie of wokolie
meestal olijfolie, als het echt een goed stuk vlees is (denk aan biefstuk, varkenshaas) dan croma en pannekoeken in de becel.
Ik geef persoonlijk de voorkeur aan arachide olie Anders olijfolie. Kwa boter gewoon vloeibare margarine (de goedkoopste haha) Oja, die boter van conimex met ook oliijf olie geloof ik is wel ook erg fijn!
afhankelijk van wat ik precies klaarmaak: italiaans-achtige dingen in de olijfolie oosters-achtige dingen in de wokolie (conimex, ik proef m heel goed eigenlijk) veel andere dingen in de zonnebloemolie en voor lief bak ik soms vlees of vis in een mengsel van roomboter en olijfolie
Wokken in olijfolie Gebakken aardappeltjes, pannenkoeken, gebakken ei en het meeste vlees in Blue band met roombotersmaak Biefstuk en vis in roomboter (voor de smaak)
Het meeste in zonnebloemolie. Soms olijfolie uit Marokko maar mn man vindt die smaak te sterk dus ik gebruik dat niet vaak. Ei en gebakken aardappeltjes soms in margarine.
italiaans spaans etc: olijfolie aziatisch: wok olie/sesam olie holandse pot: croma bij andere gerecht waarbij ik een klein beetje olie nodig heb gebruik ik rapsolie
croma voor vlees en ook wel olijfolie maaaar action heeft ook soorten olie en die knoflookolie is zooo lekker als je kip gaat wokken (of ander vlees) en marineren...lekker hoor die knoflook..ze hebben ook chilli-knoflook maar ik kan absoluut niet tegen scherp
hier hetzelfde. pannekoeken en aardappeltjes dan in margarine. op brood roomboter van ah huismerk (zonder toevoegingen) en in cakes, baksels margarine/roomboter half/half.