Goed plan. Cb zijn de beste. Gebruik ze sinds deze maand als bevestiging voor m'n dipstick van zwanger en kids. En heb vandaag een licht positieve zwangerschapstest. Heb dus goede hoop deze maand. Zou het door de cb komen. Ik weet het niet. Weet wel dat zo een handiger is dan zo een streepje. Ik heb de cb op drogistplein gekocht zoal de meiden hierboven ook schreven. Scheelt een hoop geld. 20 St. Voor 38 euro. Geen verzendkosten. Voor 18 uur besteld volgende dag in huis. Succes en hoop voor je dat je snel zwanger wordt.
ben begonnen met de kruitvat en die ga soms een dikke streep en bleek volgend de kruitvat een lange cyclus te hebben ,. nu met zwanger en kids werk het echt perfect . duidelijke knaller !! 1e maand nu zwanger en kids testen gebruikt . 5 jan zal ik je vertellen of het gelukt is hahah
Ik gebruikte die van Sensitest, maar vond het niet duidelijk genoeg. Op de dagen dat ik dacht ja nu is hij echt positief pakte ik voor alle zekerheid er een CB digitale met smiley bij. Daarna gelijk zwanger.
ik raad juist CB af! ik heb mijn eisprong gemist door de testen van clear blue.. ik raad Ovulady aan, die heb ik in het ziekenhuis gekocht (zijn ook gewoon via internet te koop) en zijn super!
Bij mijn zoontje met sensitest meteen raak. Bij mijn laatste zwangerschap 3 maanden en nu na miskraam deze maand weer voor het eers sensitest gebruikt en op 19 december knalpositieve test en in afwachting van...
Ik heb even mee gelezen, en heb zojuist ook CB digital besteld! Heb nog wat testen van zwanger & kids liggen, ga het ook maar combineren!
Vandaag een positieve zwangerschapstest. Eerste maand cb digital. In combi met zwanger en kids dipstick.
Hier ook sensitest, eerste maand gebruik direct zwanger, helaas werd dit een mk, gelijk weer sensitest gebruikt en 6 weken na de mk positief getest, dus weer in 1x raak. Resultaat ligt heerlijk in de box te spelen
Ik heb ze toen gekocht met een actie bij de DA drogist. Maar dat was geen actie specifiek van CB, maar een zak van de DA zelf waar je producten in kon stoppen en dan op alles in die zak 20% korting kreeg.
mama en kids, was harstikke makkelijk (voornamelijk goedkoop, had daarvoor kruidvat gebruikt maar waren in vergelijking duur als je voor het eerst je ei zoekt)