Hallo Allemaal, Ik heb speciaal voor mijn vraag maar een account aangemaakt. Graag had ik advies/kennis gehoopt op het volgende. Mijn laatste menstruatie was 1 t/m 5 december. Mijn volgende menstruatie zou 5 januari moeten plaats vinden denk ik toch? De 14e had ik mijn eisprong als het goed is. Ik laat hieronder een afbeelding zien van predictor mijn biologische klok: Ik heb verder krampjes aan mijn baarmoeder (lichte menstruatie krampen en soms lichte steken links) en soms word ik misselijk. (Het kan ook zo zijn dat ik gek geworden ben en dat de misselijkheid ergens anders aan lag/ligt). Vandaag heb ik lichte bloedverlies. Dan wilde ik aan de ervaren moeders vragen hoe groot de kans is dat dit om een innesteling gaat en of ik uberhaupt wel zwanger kan zijn. Verder overigens geen pijnlijke/gevoelige borsten. Ik ben erg benieuwd naar de berichtjes! Alvast bedankt!
Het zou een innesteling kunnen zijn. Ik had de 9e mijn eisprong en een week later twee dagen licht bloed verlies. Ik ben nu zwanger, dus was bij mij een innesteling. Dit is 6 tot 10 dagen na eisprong. Hoop dat je hier iets aan hebt.
Kan maar het hoeft niet. Bij mn eerste 3 zwangerschappen niks gemerkt van een innesteling. Bij deze zwangerschap had ik 7 dagen na mn ei beetje oud bloed verloren. En 9 dagen na mn ei mn eerste positieve test in handen!
Haha ik wist niet dat dat mogelijk was! Ik las net iets, misschien valse hoop dit? Zwanger ongesteld . Je kunt een ongesteldheid door innesteling herkennen, omdat deze een week voordat de echte ongesteldheid zou moeten plaatsvinden plaatsvindt. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Het zou zomaar kunnen. Ik kan er niet over meepraten omdat ik geen innestelingsbloeding heb gehad. Ik hoop het voor je.
Ik heb bij de eersTe ook geen innesteling gehad, wel ben ik vorige maand ook 9 dagen na mijn ei ongesteld geworden dus ook dat kan..
dit is mijn 3e dag dat ik lichtelijk bloed/oud bloed. Ben bang dat inderdaad overgaat naar een menstruatie.
Ik heb 5 dagen bruinbloed verlies gehad, steeds erg weinig en het is nu al 4 dagen gestopt. Je lichaam kan soms vreemde dingen doen! Ook ik ben mezelf gek aan het maken of het wellicht een innesteling was haha helaas gister nog wel een negatieve test dus ik kan niet zeggen of dit positief of negatief is
Weet ik helaas niet.. Ik heb zo'n lange cyclus dat ik op gegeven moment stopte met ovutesten en toen kwam opeens het vruchtbare slijm haha. Ik denk dat ik nu nog een paar dagen voor de nod zit. Wanneer kan jij testen?
Haha de 29e moet ik ongesteld worden. Dus ik heb nog zo'n 4 daagjes te gaan! Spannend Sakura jij dus ook dezer dagen! wanneer ben jij van plan te testen?
Wou eigenlijk morgen testen maar ben bang dat het weer negatief worst.. Anders test ik nog wel een keer op oudjaarsdag ofzo..
Hihi, ik ben dus ook bang! Durf ook niet zo'n vroege zwangerschapstest te doen gezien ik bang ben dat mijn lichaam te weinig hcg aanmaakt. :O Ik ben benieuwd naar je test!
Hoi dames, Het is zo lastig. Ik heb mijn nod vermoedelijk de 28 ste. Gister ineens een druppel helder bloed en verder niets. Wel al dagen het idee dat ik ongesteld zal worden. Afgelopen maandag een test gedaan maar die was negatief. Heb torn die van de kruitvat voor 5 euro gedaan. Overigens vele kwaaltjes, ben mega moe de laatste dagen. De rest an de cyclus andere dingen gemerkt. Ik durf niet zo veel te hopen, ben toch wel bang dat ik ongesteld wordt.