Zoals de titel zegt; vanaf hoeveel dpo hadden jullie een duidelijke test (geen tuurtestje) met k2v5? Ik zit nu op 7 dpo en heb even wat motivatie nodig om geen testjes te verspillen . Dus kom maar op met die 16 dpo's en dergelijke...
Hehe, ok, nou dat is in ieder geval motivatie om nog minimaal 3 dagen uit te zingen . Was dat al je NOD, of paar dagen ervoor?
Bij mij was hij op 10 dpo nog wit en de eerstvolgende keer dat ik testte op 13 dpo was hij wel positief.
Ahh kijk! Dat is een goede reden om geduld te betrachten dus. Heb bij mijn dochter pas dagen na NOD getest (geen idee waar ik het geduld toen vandaan haalde) maar zit me nu helemaal gek te maken met symptoompjes (wie immer).
Hoi Emily27 weet jij wanneer je je ei hebt gehad dan? Wij hebben dezelfde cyclus ongeveer 25/26 dgn en NOD op 21 aug ook toevallig Ik sta ook te popelen om te testen dus ik vind dit wel een goeie vraag. Ik heb zelf nog die super gevoelige testen in huis van 6 dgn voor de NOD testen maar daar lees ik veel negatieve reacties over dus die laat ik lekker liggen, maar die kruidvat test staat ook te shinen in mn kast
Ja, mijn ei was vorige week donderdag volgens fertility friend (die dag ook flinke tempdip, daarna goede stijging), dus 8 augustus. NOD van 21 aug is gebaseerd op cyclusduur van 25 dagen. Ik ben normaal helemaal niet van het vroege testen (en ga me nu ook gewoon proberen in te houden) maar ja... het lonkt... Haha!
Mhhh. doe ik ook nog maar een duit in het zakje: heel duidelijk getest op 10 dagen na ovulatie, 4 dagen voor NOD.