Met welke speen OMNEO geven?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door MamaKitty, 10 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik geef nu met de Dodie stand 3 speen (tevens die fles) maar dat gaat ERG moeizaam...
    met welke speen kan ik het beste geven????

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Wij gebruiken voor Omneo de nummer 3 van Avent. Het was in het begin wel even oefenen (het ging namelijk iets te snel), maar nu gaat het perfect. Mijn zoontje was iets jonger toen hij begon met Omneo dan jouw zoontje, dus ik verwacht na even oefenen dat het bij hem ook moet lukken.

Verder heb ik gemerkt bij Omneo dat je het heel goed moet roeren, als er ook nog maar een paar kleine klontjes in zitten gaat dit al voor de gaatjes zitten. Ook helpt het wel nog eens om tijdens het voeden even bovenin de speen te knijpen zodat de gaatjes weer open gaan als deze eventueel verstopt zitten.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier ook dikkere voeding i.v.m. spugen maar echt heel irritant om een goede speen te vinden. Wij gebruikte toen hij gewone voeding kreeg speen 2 van Avent, maar nu werkt dat niet hij krijgt er niets uit. Dus nr. 3 geprobeerd en gaat weer veel te snel. Inmiddels ook 123 speen van Avent aangeschaft en ook dat werkt niet :(. Natuurlijk zal het ook wel per kindje verschillen. Ik kan je dus niet echt helpen jammer genoeg. Suc6

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik gebruikte de Difrax S fles met de M speen, ging prima..

Je kunt ook het gaatje van je Dodie speen ietsjes groter maken met een (hete) naald. Die fles bevalt je wss goed, dus lijkt me een fijnere oplossing dat overstappen naar een ander soort..

5. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Deze ga ik sluiten, want je hebt reeds nog een gelijkaardig topic geopend, met ongeveer dezelfde vraag.
    viewtopic.php?f=89&t=152183
    Misschien dat je het best in deze verder kan doen.

Deel Deze Pagina