Binnenkort komt er bij ons een Boni supermarkt. Ik ben er totaal niet mee bekend. Met welke supermarkt kan je deze vergelijken qua prijs? Hebben ze ook huismerk babyproducten en babyvoeding enz?
JAAAAA BONI!!!!! Heerlijke winkel! Heeft als huismerk Perfekt echt super kwaliteit, het is net zoals de Jumbo geloof ik net zo goedkoop. Als babyvoeding en flesvoeding verkopen ze Bonebebe heerlijk spul dus! Ook babydoekjes maar 99 cent Net als luiers maar 6,49 euro ! Echt top winkel altijd vers en ruim assortiment!
Zelfde iets als de Nettorama,ken je die? Zelfde huismerk ook.Waar ik gewoon heb hadden ze er ook een,lekker voordeling maar waar ik woonde was het wel een rommelwinkel.
Klopt! Hier helemaal geen rommelwinkel! Nette winkel en vriendelijk personeel, wel een oude winkel maar dat zal bij die van jou waarschijnlijk niet zo zijn denk ik
Ik woon tegenover de Boni, dus sindsdien ga ik daarheen, en ik ben daar goedkoper uit dan bij Jumbo! Huismerk is ook prima.
Het ligt er ook maar net aan wat je koopt en bij welk filiaal je komt. Had bij ons vorige huis een Boni en hier een Jumbo. Voor mij is Jumbo goedkoper, mooiere winkel, betere aanbiedingen en een veel ruimer assortiment. Heb hier eigenlijk geen supermarkt vergelijkbaar met Boni (AH, C1000, Jumbo, Dirk).
als ik het merk Perfect lees denk ik aan Dekamarkt en Dirk vd broek en Hoogvliet EDIT: ik lees net dat je uit omg. drenthe komt, daar hebben ze geen dekamarkt of hoogvliet
Ik vind de Boni hier ook geen prettige supermarkt. Hij is inderdaad vergelijkbaar met de Dekamarkt en Dirk vd Broek.
Haha ik heb idd nog nooit van dergelijke supermarkten gehoord. Die heb je hier niet. alleen Aldi, Jumbo, C100, Spar, plus, AH, Coop en Lidl
De Boni heeft dezelfde producten als deen. Ook huismerk perfect alleen vind ik hem meer op de dekamarkt lijken qua stijl.
Dekamarkt en Dirk hebben geen Perfekt meer, dit is 1 de beste geworden. Prijs is te vergelijken met Dekamarkt maar wel goedkoper en vriendelijker personeel.