Hallo dames, Ik weet niet of ik hier hoed zit, maar ben zo verschrikkelijk onzeker. 25 sept hebben we een terugplaatsing gehad van een mooie cryo. 3 dagen erna bruin/bloedverlies die een paasdagen aanhield. Maar was niet erg zeiden ze in het ziekenhuis. Was irritatie van de baarmoeder. De week erop ( dinsdagmiddag) weer opnieuw rosé/ bruine Verlies. Ik zelf denk van een innesteling ivm licht positieve testen die we al gedaan hadden. Alleen de woensdagmiddag tijdens het plassen 2 hele kleine bloedstolseltjea verloren. Heel innimienie. Verder geen bloed. Alleen bij het afvegen wat rosé. En dit is kort daarna ook gestopt. Vrijdag ochtend had ik een nog duidelijkere test. Moet ik me zorgen maken? Ben wel lichtelijk misselijk. En ga morgen het ziekenhuis bellen voor een echo! Liefs rammetje
Zolang je testen oplopen en je geen enorme krampen hebt zou ik me geen zorgen maken meid. Veel dames hebben wat roze/bruine afscheiding of een spoortje bloed in het eerste trimester. Al hoort het wel een beetje bij de zwangerschap, die onzekerheid
Ik heb na mijn derde terugplaatsing positief getest. Toen ik de ochtend ging testen had ik al bruinverlies. De dagen erna ging het over in helderrood bloedverlies maar de testen bleven oplopen. Ik heb zelfs stolseltjes verloren en ben twee keer na een toiletbezoekje mijn vriend in de armen gekropen omdat het weer heftiger was geworden en het gewoon echt een menstruatie leek, ik was echt 100% overtuigd dat het mis was. Bloedtesten laten doen, liepen ook perfect op. Mijn zkh zei dat de kans dat het goed afliep bij bloedverlies 50% was. Afwachten dus. Soms werd het bloedverlies minder, of was t zelfs helemaal weg. De dag van de eerste echo met 6w1d had ik ook geen bloedverlies en kloppend hartje. De avond weer bloedverlies. Dit is doorgegaan tot 9 weken! Daarna was het weg en dat is het nu met 20 weken nog steeds. Wat het precies is geweest weet ik niet, de gynaecoloog zei dat ze het wel vaker zagen na terugplaatsing. Het is ontzettend spannend, slopend en het verpest totaal je eerste weken. Maar je kunt niets anders doen dan afwachten. Ik hoop dat het bij jou ook goed afloopt!